Nye iPod Nano i hånden!

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav alexo89 » tor 20.09.2007 6:41

Ogga skrev:Var på den lokale Apple Store'n i dag og prvde iPod Classic. Om man hører på musikk og samtidig flipper album i cowerflow hakker musikken som bare det. Skjer dette på nano'en også?

Ikke at det betyr så mye, men er likevel ikke bra. At det tar litt tid før albumbildene kommer opp gjør ikke så mye (skjer på PowerBook'n min også).

Ellers er jeg imponert over den nye nanoen. Er rett og slett utrolig pen. Sitter veldig godt i hånden. Tror de fleste kommer til å bli vant med den etterhvert.


Vet ikke om du har fulgt med og slikt, men apple har oppdatert dem, så når man plugger classic inn på maskinen og oppdaterer classic, så fungerer alt :D

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Lars_S » tor 20.09.2007 15:28

Bestillte nano 8gb en forrige onsdag, på fredag kunne jeg fått den, men var ikke hjemme =-O To dager med andre ord, ikke værst! Fikk den på mandag og er veldig godt fornøyd så langt.

Angående det med lav lyd nevnt tidligere, er fullt mulig å stille opp nivået under settings.

Eneste jeg mangler nå er noen gode in-ear phones for de øreproppene som følger med er jo ikke akkurat imponerende.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav nado84 » fre 21.09.2007 3:31

Lyden er vesentlig lavere enn ipod g5.5. Synes dette var skuffende, men fungerte greit med in-ear propper. foretrekker selv sennheiser px 100 men de var litt tungdrevne til å bruke på Nano g3. For å vær kritisk så er hjulet en smule liten og coverflow er så treg at det kunne likegreit vært utelatt :P Ellers er jeg kjempefornøyd med min nano :)

Dere som er i tvil kan se på SanDisk Sansa View som har 16 GB og litt flere funksjoner til samem pris som 8 gb Nanoen...
Dette er vel det beste alternativet til Nano g3 for min del hvis jeg skulle ha en liten og grei MP3-spiller

http://www.sandisk.com/Products/Product ... px?ID=2450

Men ellers, prøv ut Nano i butikken før du kjøper. Den er absolutt ikke for alle. :)
medlem i 201 måneder
 

Innleggav nicho » fre 21.09.2007 8:20

Her er noen bilder jeg tok av nano i sølv:

Bilde
Den ligger utrolig godt i hånden, og er meget lett.
Bilde

Flere bilder ligger forøvrig på siden i signaturen.
    Moderert av Ingunn
    Stilig, men du kan ikke poste så store bilder i forumet! ;-) Bilde forminsket og gjort klikkbart med bildr.no

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav H4kon » ons 26.09.2007 17:32

Synes applestore leverer en utrolig god levering på produktene, i og med at det hele starter i Eindhoven.

Sånn her ser min sporing ut, og jeg bestilte Ipod Classic, med gravering på mandag (24.).

26 sep 2007 09:35 Oslo Onforwarded For Delivery
26 sep 2007 09:34 Oslo Import Received
26 sep 2007 00:52 Liege Euro Hub Consignment Passed Through Transit Point
25 sep 2007 23:21 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 sep 2007 11:12 Eindhoven Consignment Received At Transit Poin

Tar vell en dag eller to til ja, ettersom jeg bor i Tromsø, men er allerede fornøyd med frakten av varen.. Ja, det er til og med gratis!:)

Ellers hadde jeg aldri trodd jeg skulle registrere meg på dette forumet, men ettersom mitt første appleprodukt er på vei måtte jeg vell det!

Skal komme tilbake med mine meninger om Ipod classig 80gb så fort jeg har brukt den litt. Blir sikkert litt andre synspunkt enn de av dere som har hatt en eller flere Ipods før;)

-Håkon
medlem i 198 måneder
 

Forrige

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]