iPod Touch og podcaster

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav helg » søn 30.09.2007 23:59

Sikkert bare spekulasjon men jeg leste et sted om at de ikke la inn denne funksjonen i iPhone slik at edge netverkene ikke skulle overbelastes av folk som hele tiden laster ned podcasts (men youtube er vell like ille???) og den er derfor ikke med i iPod Touch siden iPhone liksom skal være storebroren. Man kan ikke gi iPod Touch muligheter som iPhone ikke har. Men som sagt, det er jo bare spekulasjon. Men det hadde vært utrolig kult.
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Overdrive » man 01.10.2007 1:28

FastFearious skrev:Hei!
Har akkurat fått min iPod Touch fra statene. Ser hva som blir sagt om podcaster, men etter litt erfaring ser det ikke ut som om det er mulig å laste ned podcaster fra iTunes Store.....dessverre :-(


Er det mulig å oppdatere podcaster du allerede har, da?

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav Paperboy » man 01.10.2007 9:06

Faktisk så var det denne informasjonen som skulle til for at jeg IKKE kjøper iPod Touch i denne omgang, og heller venter på 2. gen iPhone eller Touch et sted neste år...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav dibon » man 01.10.2007 9:22

matdan skrev:hvordan kan du forvente å få svar på noe slikt?

Neste gang: la vær å svare! Takk.

--

Til saken:

Enig med Paperboy er. Om man ikke kan oppdatere Podcasts over Wlan er det en stor nedtur, i så fall veldig idiotisk. Men igjen, dette KAN komme i en softwareupdate, om man liker å leve i håpet.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav OleUtne » man 01.10.2007 9:44

Jeg ville heller satt noen kroner på at hackerene kommer først ;)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav FastFearious » man 01.10.2007 15:20

Overdrive skrev:
FastFearious skrev:Hei!
Har akkurat fått min iPod Touch fra statene. Ser hva som blir sagt om podcaster, men etter litt erfaring ser det ikke ut som om det er mulig å laste ned podcaster fra iTunes Store.....dessverre :-(


Er det mulig å oppdatere podcaster du allerede har, da?


Det er ikke mulig å oppdatere podcaster over wifi så fremt du ikke bruker kabel til maskin(mac/pc).
Må nok vente på hackern'e eller en update

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Forrige

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]