Hvordan sletter man sanger/album i iPod?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Hvordan sletter man sanger/album i iPod?

Innleggav reidar_rose » tor 23.08.2007 14:20

Har brukt iTunes i mange år. Men har brukt den bare med eksterne høytalere.

I går kjøpte jeg min første iPod. Det var en iPod Nano 4GB. Alt har gått bra så langt og jeg er veldig fornøyd med den.

Men det er en ting jeg ikke klarer å finne ut av, og det er hvis man kunne tenkt seg å slette en sang eller et helt album.

Hvordan gjør man det ?

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Peter Ross » tor 23.08.2007 14:39

Jeg er litt usikker på hva du mener med å slette en sang eller album. Hvorfra? Fra iPoden? Fra iTunes?
Å slette fra iTunes skal vel ikke være så veldig vanskelig - bare kast dem i papirkurven. Når det gjelder enkeltsanger/album som skal slettes fra iPoden så er også det rimelig enkelt. Bare "uncheck" låter som du ikke vil ha på iPoden", synkroniser og whooopps så er de borte fra spillemaskina.
Var svaret godt nok? Ellers så finnes det spesialprogrammer som tillater deg det meste av manipulering og kontroll på iPoden.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav anders_85 » tor 23.08.2007 14:42

Du tenker nå på å fjerne fra iPoden? åpne den i iTunes, om du fyller den selv kan du bare gå inn på iPoden og delete selv, om du syncer med en spilleliste du har laget er det bare å fjerne sangene derfra og kjøre en sync.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav reidar_rose » tor 23.08.2007 19:57

Joda, jeg mente sletting i iPod ikke iTunes :-)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav jonas27389 » søn 09.09.2007 11:10

Det er ikke mulig å slette filer fra iPod, dett emå gjøres via iTunes.
medlem i 220 måneder
 

Innleggav Peter Ross » man 17.09.2007 14:36

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Det finnes en god del programvare som gir deg full kontroll over iPoden din.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav jonas27389 » man 17.09.2007 21:22

Jo, for så vidt. Men da må man innstallere et annet "operativsystem" på iPod'en. F.eks. rockbox...
medlem i 220 måneder
 

Innleggav firepack » man 17.09.2007 21:31

Jeg tar bare vekk haken foran sangene/albumene på sangene jeg ikke vil ha på ipod´n. Funker det og!
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Mac n00b » man 17.09.2007 21:33

Koble iPod til Mac´en. --> Til vestre er det en liste over "enheter", velg din iPod og gå til fanen oversikt. --> I avkryssningsboksene nederst i vinduet velger du "Synkroniser kun avkryssede objekter". --> Gå til bibliotek og Musikk, merk en sang og hold eple+a nede mens du krysser av i boksen til venstre for sangen (hvis du har listevisning), alle sangene skal nå være avkrysset. --> velg og vrak blant album og sanger, og trykk "synkroniser"!
:-)

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]