ANBEFALING: Rockbox for iPod

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav Jon » tir 18.04.2006 21:37

Er vel ikke værre enn å boote inn i apple firmwaren (som nevnt over) hvis du vil bruke noen av funksjonene der som f.eks filmavspilling. Så jeg skjønner ikke helt problemet :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: ANBEFALING: Rockbox for iPod

Innleggav kenzo » lør 18.04.2009 9:18

Jeg har lenge hatt lyst til å bruke Rockbox, men blir småskremt av koding allerede fra starten;)

Er det ikke mulig å formattere iPoden til FAT32 i Disk Utilities i stedet for slik det nevnes her?:
http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/IpodConversionToFAT32

Det virker ærlig talt som om hele tutorial universet dems er en lapskaus av gammel og ny veiledning. Jeg håper jeg tar feil - all hjelp med innstallering mottas med stor takk :-D

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: ANBEFALING: Rockbox for iPod

Innleggav EinarJ » lør 18.04.2009 13:57

Jeg ville ikke anbefalt det, da blir du bare sittende med en fancy eksterndisk til neste gang du får startet iPoden i iTunes, iPoden er litt kresen på partisjonsoppsettet.

Men, som guiden skriver, den enkleste måten å fikse biffen på, består i å plugge iPoden i en windows-maskin, og bruke iTunes der til å "gjenopprette" iPoden til FAT32.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: ANBEFALING: Rockbox for iPod

Innleggav kenzo » lør 25.04.2009 10:13

Oki, da prøver vi det:)

Lurte også på om filene forblir identiske etter å ha overført til Rockbox og så skal seede dem fra Mac'en senere? (sletter original filene)

Usikker på om customizing på Rockbox endrer på f.eks tags? Vil gjerne ha helt identiske filer på returen;)

Edit: Bruker dere noen spesiell audio player i kombinasjon med RB?

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Forrige

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]