Ørepropper?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Ørepropper?

Innleggav Apptel » lør 12.02.2005 13:26

Er apples in ear ørepropper noe bedre enn alt annet eller er de rett og slett bedritne, vurderer å kjøpe dem, kanskje dere har noen andre anbefalinger, har ikke tenkt å svi av så altformye penger... på forhånd takk!

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav TeSp » lør 12.02.2005 14:06

Jeg har en venn som kjøpte de og han sa at de var utrolig dårlige og han sa at det var bortkastet penger, så jeg ville ikke kjøpt de. Kjøp heller koss portapro eller noe sony greier.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Martin_R » lør 12.02.2005 14:17

Jeg mener og tro at de selger Koss Porta Pro til 399,- på Freerecordshop. De anbefaler jeg.
In-ear øreproppene har jeg aldri prøvd.
Min far har KPP så jeg har prøvd de. De er veldig bra.
Mens jeg har de standard hvite øreproppene. :P
Jeg vurderer å kjøpe Koss.
medlem i 231 måneder
 

Innleggav epifant » lør 12.02.2005 14:47

Koss Porta Pro eller et par Etymotic ER-6?

Test av Etymotic her

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav ArneArts » lør 12.02.2005 15:13

Jeg har Apples in-ear propper, og de funker svært bra for meg. Det er faktisk mulig å sitte på flyet, rett ved vingen, og høre musikk på et behagelig volum uten å plages av motordur! Det eneste problemet er at de er litt vanskelig å få til å sitte skikkelig, og de faller lett ut, men når de først sitter så låter de kanonbra og isolerer godt.

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav akh » lør 12.02.2005 15:44

Samme erfaring so ArneArts, er godt fornøyd med mine in-ear propper. :)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Apptel » lør 12.02.2005 15:46

vurderer portpro ja, men har elltid hatt en ting for in-ear, koss the plug er det noe å teste ut?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav admin » lør 12.02.2005 15:57

In-ear ser fine ut, men de er IKKE bra. Har gått tilbake til de gamle standard iPod proppene..

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav KayJay » lør 12.02.2005 16:10

Jeg kan kanskje slenge med at jeg personlig har svært gode erfaringer med Shure E3c. Selv om prisen er noe stiv, så er det en vanvittig lydopplevelse man får. Det følger også med mange forskjellige earpieces, slik at du finner en "pakning" som passer øret ditt.
medlem i 234 måneder
 

Innleggav dupe_aXez » lør 12.02.2005 16:40

Koss "the plug" har jeg hørt er veldig bra..God lyd til en billig pris..Finner dem på komplett
medlem i 241 måneder
 

Innleggav TeSp » søn 13.02.2005 21:44

Jeg er ikke veldig imponert over koss inear. Jeg ville lagt til 100-200kr for å få portaproene. In-ear er vannskelig å få ordentlig inn i øret, + at det er ekkelt når ørevoks følger ut med proppene.

Porto Pro er tingen!

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Rev » søn 13.02.2005 21:48

Jeg er veldig fornøyd med Koss sine in-ear propper.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav NuSkool » søn 13.02.2005 21:55

Om man liker Apples InEar kommer veldig ann på øret. Jeg har lest om folk hvor de sitter fantastisk, men for meg så vil de bare ikke passe.
Hvis jeg sitter stille så går det greit, men med en gang jeg flytter på meg så detter de ut. Så jeg har også gått tilbake til de orginale!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav netromac » søn 13.02.2005 21:55

Har Apple sine in-ear propper og er veldig fornøyd med disse. Det som gjør at mange ikke får dem til å fungere, er at man ikke får tilpasset de skikkelig til øregangen. De må være helt tette for å fungere. Feilen er ofte at man velger for store silikon-propper. Bruker selv de minste, og de både tetter bra, og er behagelige. Faller ikke så lett ut som enkelte sier. Når det gjelder lydkvalitet, så er denne etter min mening ganske bra, og mye bedre enn de medfølgende proppene. Spesielt bassen får en vesentlig heving, til det nivå at det blir direkte ubehagelig å bruke EQ som bassheving eller loudness.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav veparma » tir 14.11.2006 17:36

Tar opp denne tråden igjen. Jeg kjenner mange som har in-ear ørepropper, et problem mange erfarer er at gummiproppene man fester så de vil sitte godt er lett å miste. Jeg har små ører, så om jeg mister de små gummuproppene kan jeg ikke bruke øreproppene i det hele tatt. Har søkt en del på sony support, men finner ingenting om det der. Finnes det noen alt-mulig-butikker som selger slike gummipropper billig?
medlem i 223 måneder
 

Neste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]