Bose Sound Dock til iPod

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Bose Sound Dock til iPod

Innleggav Maggi » tir 21.12.2004 18:04

Hei!

Vurderer å kjøpe denne - er det noen her som har vært borti Bose Sound Dock? Ser utrolig stilig ut, men har ikke hørt lyden.

Setter pris på tilbakemelding.
medlem i 241 måneder
 

Innleggav DannyBoy » tir 21.12.2004 20:53

url?

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Maggi » tir 21.12.2004 23:02

medlem i 241 måneder
 

Innleggav heroine » ons 02.03.2005 23:29

Hei Maggi,
Jeg har en Sounddock fra Bose, og den er kjempe bra.
Lyten er self ikke på linje med et hi-fi anlegg, men dersom du sammenligner med de andre "stasjoner" som finnes på markedet, er dette klart den med best lyd.
Du får en "god" basslyd, noe som ikke finnes på de andre alternativer.
Det følger med en fjernbetjening, så du kan styre musikken fra lenestolen.
Dersom du finner prisen oki, er dette et bra kjøp.

//heroine
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Incrediboy » man 08.10.2007 17:47

Er det noen som vet om man kan koble en vanlig jack-kabel til Souddocken? Greit at iPoden passer nedi, men hadde vært greit å kunne koble en MB til den også. Håper på kjapt svar :)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav butare » man 08.10.2007 19:23

Har akkurat sjekket min egen her. Den har ingen andre uttak enn strømkontakten.
medlem i 198 måneder
 

Re: Bose Sound Dock til iPod

Innleggav DADDY » fre 18.07.2008 12:24

Hei.

Jeg har hatt en Bose Sound Dock i 3 år, med en 20 GB "click wheel" iPod.

Fyllte den opp når jeg fikk den og har hatt den på badet siden da, men så fikk jeg ny iPhone og siden jeg hadde iTunes og MYE MP3 så bestemte jeg meg for å legge inn nytt på "iPoden på badet" også.

Så begynte den å klikke veldig, typisk diskfeil, kjørte reset og nå bare viser den et "sad face" og referer til http://www.apple.com/support/ipod/ - så jeg regner med at den har tatt kvelden.

Så det store spørsmålet, når jeg fikk Bose'en fulgte det med mange "innsatser" slik at man kunne velge hvilken iPod man hadde. Jeg kastet selvsagt de jeg ikke trengte.

3 år er laaang tid i denne verden og jeg regner med at de har endret seg, er det noen som har Bose også som forstår hva jeg mener og kan bidra med et godt svar?

Vet det ikke er godt nok forklart for de fleste men...


Far :-)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Bose Sound Dock til iPod

Innleggav abarth » tir 22.07.2008 15:50

Daddy: litt usikker på hva spm egentlig er men dersom du trenger nye innsatser kan du jo sjekke med Oslo HI-FI Center f.eks. Alternativt kan du løse den med å ta ut innsatsen. Da passer alle iPod/og iPhone og dersom den får stå i fred (bruk fjernkontrollen)så fungerer det i nøden. Har selv en sound-dock som jeg har blitt veldig glad i og tar den med på terrassen og over alt. Synes den har bedre lyd enn de fleste andre dock`er.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Bose Sound Dock til iPod

Innleggav DADDY » tir 22.07.2008 16:31

Hei, forstår at det var vanskelig å forstå mitt problem :-)

"Bredden" på iPod'en jeg hadde stående i dockingen var "større" enn idagens, og igrunnen jaktet jeg på nye "adaptere" til Bose'en.

Men så fant jeg ut at jeg hadde en like gammel i bilen, så nå er den vel plassert i Bose'en mens bilen får en ny 160 GB i løpet av få dager.


Men ang. Bose, er helt enig, det er en meget bra løsning. Lyd, design og fjernkontrollen er jo helt genial. Ser jo at det selges enda og det er jo et godt tegn.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]