Oppstart tid - harddisk

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Oppstart tid - harddisk

Innleggav espenjo » man 13.12.2004 9:44

Iforhold til andre MP3 spillere jeg har hatt bruker IPod (Photo 60GB) unormalt lagt tind på å dukke opp som en Harddisk. Er noen måte man gjøre dette raskere?
medlem i 233 måneder
 

Innleggav thomasb » man 13.12.2004 13:53

Nei. Det tar så lang tid som det tar å mounte en firewire-harddisk :). Det vil av og til ta ekstra lang tid, dersom iPod'en din har ligget lenge avslått. Da må iPod'en først starte opp, før Mac'en oppdager den.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Malice » man 13.12.2004 15:34

La være å skru av iPoden. Det gjør jeg. Ingen vits i å skrue den helt av da den nesten ikke bruker batteri i standby uansett...
medlem i 241 måneder
 

Innleggav thomasb » man 13.12.2004 15:53

Malice skrev:La være å skru av iPoden. Det gjør jeg. Ingen vits i å skrue den helt av da den nesten ikke bruker batteri i standby uansett...

Det er ingen måte å skru av iPod'en helt på. Når man holder inne play-knappen, så setter man den i stand-by mode. Etter en stund, skrur den seg automatisk av.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Malice » man 13.12.2004 15:56

Når du holder inne play knappen må den iallefall boote opp igjen. Det må den ikke hvis du bare lar den "skru seg av"... I følge mine definisjoner er iallefall førstnevnte standby og sistnevnte "å skru av"...
medlem i 241 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]