hedset til ipod mini

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

koss

Innleggav darwin » fre 10.12.2004 0:42

kan absolutt anbefale et par koss (s)portapro! lydkvaliteten er jo suveren, og livstidsgarantien er ikke noe tull den heller:
fikk nemlig ledningsbrudd; leverte dem inn hos akersmic (husker ikke hvor jeg opprinnelig hadde kjøpt dem), og kom tilbake og hentet dem gode som nye en uke etter - no questions asked!

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Croquer » fre 10.12.2004 11:45

anderstangen skrev:du får portaPro for 350,- på komplett om jeg ikke husker feil.

EDIT:
- 375,-
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123337&cks=ACC


Enda rimeligere hos ECE.no - der koster de 349,-. Ellers så er det jo hyggelig å handle i butikk da - og så slipper man fraktkostnader. På Datakjeden koster PortaPro 412,-.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav iTom » fre 10.12.2004 13:31

Om pris ikke hadde vært det viktigst , har Bang & Olufsen en flott løsning som designmessig passer godt til metallduppeditter. Har en selv og elsker den, men er ikke kvalifisert til å uttale meg om lydens kvalitet i forhold til andre produkter.

http://www.bang-olufsen.com/sw711.asp

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Bourne » fre 10.12.2004 13:37

Har akkurat bestillt meg et par etymotic research er6i. Vistnok helt råe og så er de hvite i tillegg.
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Croquer » fre 10.12.2004 15:08

iGeek skrev:Selv er jeg utrolig glad i Sennheiser hd 4xx serien.... Etter min mening noe av det beste til bærbar lyd...


Jeg er på nippet til å gå for Koss PortaPro. Det er ingen som nevner SportaPro, er ikke det samme lyden i den - og så er den billigere? Har noen erfaring med Sennheiser PX100 eller andre Sennheiser-hodetelefoner som kan være et alternativ til Koss?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav bep0rz » fre 10.12.2004 16:32

PX er kjempegode hodesett, selv om de kan føles litt rar i begynnelsen, men de fungerer kjempefint.

Jeg bruker selv earbudsene som følger med.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Rev » fre 10.12.2004 16:42

Jeg liker the Plug fra Koss. Som nevnt kan de være litt kronglete å dytte inn i øret, men det er ikke så ille for min del. Lyden er upåklagelig, og de er litt mer diskre enn Portapro'en.

(Smacmac, er du fornøyd med dine? (jfr. denne posten))

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav iGeek » fre 10.12.2004 18:06

Croquer skrev:
Jeg er på nippet til å gå for Koss PortaPro. Det er ingen som nevner SportaPro, er ikke det samme lyden i den - og så er den billigere? Har noen erfaring med Sennheiser PX100 eller andre Sennheiser-hodetelefoner som kan være et alternativ til Koss?


Sennheiser hd477 ligger på rundt 600,-. Ja, de er dyrere enn porta pro, men jeg synes de passer mye bedre, og så slipper du den utrolig dype bassen hos koss. For all del, den er sikkert bra, men jeg foretrekker lyden til sennheiser. Har ikke prøvd px100, men om lyden er like bra som på hd4xx serien er det et gullkjøp!
medlem i 233 måneder
 

Innleggav iZappa » fre 10.12.2004 18:53

Må bare understreke en gang til hvor utrolig god lyd det er i PortaProen. Har hatt dem i 4 år og er kjempefornøyd. Har flere ganger gått rundt i hifi butikker med dem på for å begynne å snu meg rundt å se etter butikkens høytallere når Zappa begynner på minidisken. Glemmer at jeg har de på. Gir en utrolig romfølelse til musikken.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav TheX » fre 10.12.2004 18:57

Koss "The Plug" er kjempebra, så lenge du holder ørene fri for ørevoks og bruker de ofte, beholder de den gode sitteevnen de har.(litt ørevoks hjelper faktisk, det gjør dem litt stivere). De har kjempebra lyd. De er veldig billige, tror jeg fikk mine for 100 lappen.
Btw, de er ørepropper for de som ikke skjønte det.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Forrige

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]