iPod Socks

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

iPod Socks

Innleggav Croquer » fre 03.12.2004 22:13

På tide med litt fredagshumor! :lol: Har sakset følgende fra en fransk humor-side http://kernelpanic.typepad.com/apple/2004/11/ipod_socks_la_f.html

"Ettersom lanseringen i Frankrike av iPod Socks nærmer seg (4. desember) har Kernel Panic fått tak i et "ofte stilte spørsmål"-dokument fra Apple's teknisk hjelp-avdeling:


iPod Socks FAQ

Spørsmål: Ifølge vaskeanvisningen kan iPod Socks vaskes på lav temperatur. Jeg har fulgt anvisningen, men min iPod fungerer ikke lenger.
Svar: Man må ta iPoden ut av dens iPod Socks før vask. Ellers risikerer man å ødelegge spilleren, selv på lave temperaturer.

Spørsmål: Hva skal jeg gjøre hvis en av mine iPod Socks får hull?
Svar: Hvis det er innenfor garanti-tiden, ta kontakt med din Apple-forhandler. Det er bare godkjente Apple Center som er kvalifiserte til å stoppe iPod Socks. Hvis garanti-tiden er utløpt, kan du kjøpe en AppleCare Protection Plan for iPod Socks som er gyldig i 3 år og koster 79 €. Dette inkluderer forsendelse av strikkepinner, fem garnnøster i forskjellige farger og en teknisk bruksanvisning slik at du enkelt kan gjøre jobben selv.

Spørsmål: Min iPod går ikke lenger inn i mine iPod Socks. Må jeg defragmentere harddisken?
Svar: Fragmentering av harddisken skal ikke skape problemer for bruken av iPod Socks. Derimot må man aldri vaske iPod Socks på høy temperatur, da de risikerer å krympe og bli ubrukelige.

Spørsmål: Etter at jeg kjøpte iSight Socks fungerer ikke mitt iSight kamera lenger.
Svar: Dette beror på en misforståelse. Apple tilbyr ikke iSight Socks, men iPod Socks. Disse er ment brukt utelukkende til iPod. Fjern iPod Socks fra objektivet til iSight og det burde fungere som før.

Spørsmål: Kan jeg bruke iPod Socks til min Archos-spiller?
Svar: Nei. iPod Socks er ikke kompatible med andre mp3-spillere da det kan medføre uopprettbar deformering av iPod Socks.

Spørsmål: Jeg kan ikke bruke mine iPod Socks fordi fargene ikke kommer i par.
Svar: iPod Socks er utelukkende ment brukt til iPod, de er ikke ment brukt på føttene.

Spørsmål: Finnes iPod Socks i størrelse 42?
Svar: Det vises til forrige spørsmål."

Selv kunne jeg godt tenke meg et par slike sokker til jul - selv om det er myke pakker! :lol:

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav MrCrox » fre 03.12.2004 22:29

Jeg også vurderer det.. men vil de ikke være for store?
medlem i 238 måneder
 

Innleggav smacmac » fre 03.12.2004 23:09

Pappa hentet mine hos posten i dag, men glemte dem på jobben! Men på mandag...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Kristian » lør 04.12.2004 1:32

bra den! venter på mine sokker, men blir ikke før julaften gitt :lol:
medlem i 233 måneder
 

Innleggav safarikjx » lør 04.12.2004 2:34

Vurderer å bestille til meg selv, og julegave til en kamerat. Er bare litt usikker på om jeg vil få de innen julaften. Sendes innen desember så.. Kan jo få julegave på etterskudd da. Mye artige spørsmål og svar der :lol:

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 04.12.2004 9:55

safarikjx skrev:Vurderer å bestille til meg selv, og julegave til en kamerat. Er bare litt usikker på om jeg vil få de innen julaften. Sendes innen desember så.. Kan jo få julegave på etterskudd da. Mye artige spørsmål og svar der :lol:


Jeg bestilte for en uke siden og de kom til posten i går.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav eirik1 » lør 04.12.2004 11:52

Selger ikke Eplehuset iPod socks? 8O

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 04.12.2004 11:56

Mac and Carry gjør så da burde vel eplehuset gjøre det og...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav SimonMee » lør 04.12.2004 12:12

Jeg bestilte på onsdag og fikk shipmentnotification på torsdag.

Regner med å finne dem i løpet av neste uke :) whiii..

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]