erfaring med ipod mini

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

erfaring med ipod mini

Innleggav Mac-Bitch » tor 02.12.2004 18:59

har tenkt skaffe meg en mini ipod og lurer hva deres erfaringer er ?
er batteriet bra og kan det byttes når det er oppbrukt ?
medlem i 233 måneder
 

Innleggav admin » tor 02.12.2004 19:06

iPod minien er helt genial. Hvis du er fornøyd med den vanlige iPoden kommer du til å elske minien, den er så gjennomført bra.

Jeg har ikke en iPod mini selv, men kjenner flere som har og har lånt en i lengre tid. Ingen av de jeg kjenner har noen som helst problemer med batteriene. Batteriene kan byttes hos Apple. Vet ikke om noen tredjeparts leverandører som tilbyr byttebatterier enda.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav MrCrox » tor 02.12.2004 20:58

Hei!

jeg har hatt iPod mini i noen måneder nå, og er veldig fornøyd! Den har alt iPod har, bare at den er litt mindre og har mindre harddisk. Men med den genialt enkle måten å flytte musikk frem og tilbake på trenger du egentlig ikke mer harddiskplass. Jeg bruker nå 2gb av min, og da har jeg musikk til 1.3 dager, og så lenge varer ikke batteriet..

Som admin sier er det ikke noe problem å bytte batteriet. Kan ikke opplyse om min batteritid, da jeg stort sett bruker den på bussen til og fra skolen, og blir grusomt vanskelig å finne ut hvor mange turer jeg tar før den er tom :P

Snakket med en i klassen min i dag, som etter å ha sett min iPod mini og hørt litt om den, bestemte seg for den fremfor Creative mikro eller hva den heter..

Og det er ikke uten grunn at iPod er verdensledende som mp3-spiller, og iPod mini har alt.
medlem i 238 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]