iTunes browsing borte

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

iTunes browsing borte

Innleggav getor » tir 30.11.2004 7:09

Lastet ned 4.7 og siden er det konstant melding om at jeg ikke kan handle (selvfølgelig!) men kan browse og se meg om...men den gang ei. Kommer ikke inn, står å spinner på "opplysningen"...

Er det bare meg eller..... :?

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav netromac » tir 30.11.2004 10:09

Nei det er ikke bare du. Grunnen er at iTMS Canada åpner i dag, og pga dette har vi denne litt merkelige oppførselen til iTunes.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav KDN » tir 30.11.2004 10:14

netromac skrev:Nei det er ikke bare du. Grunnen er at iTMS Canada åpner i dag, og pga dette har vi denne litt merkelige oppførselen til iTunes.


Det har vert sann en stund da. Som Getor sier så har det vært sann siden 4.7 kom.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav NuSkool » tir 30.11.2004 11:35

Hvis du skrur på de linkene (du vet de små pilene ved siden av sangene dine) og trykker på en av de, så kommer du inn uten å måtte gå via språk siden som ikke vil slippe deg inn.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav jossi » tir 30.11.2004 11:46

Lurer på om det er det samme som skjedde med meg.. Kunne ikke browse itms, fikk opp en feilmelding. En løsning jeg fant var: Velg itms i menyen på venstre side, der du normalt kommer til startsiden. Trykk på browse knappen i øvre høyre hjørne, da får du opp sjangre/artister/album. Dobbeltklikk på en sjanger og du skal være inne.

Om du trykker på home så vil du kastes ut, så du må navigere deg frem og tilbake med linker/pilene ved siden av home knappen.

~Jostein
medlem i 241 måneder
 

Innleggav getor » ons 01.12.2004 4:53

Takker for tipset Jossi - det virket!

Åpenbart er det 4.7 som ikke tillater at vi kommer inn. Godt å høre det er fler som har opplevet det samme. Har vært sånn siden jeg lastet ned for en ukes tid siden så derfor lite sannsynlig med canada lansering.

:D

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav netromac » ons 01.12.2004 9:57

Browse har alltid vært tilgjengelig. Det er bare "flaggsiden" og startsiden på iTMS som ikke har vært det.

Og gjett. Nå er det tilbake igjen, uten iTMS Canada forløpig.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav getor » ons 01.12.2004 10:15

Flott at det fungerer igjen hos dere. I min del av verden er det fortsatt som det har vært den siste tiden, står og spinner på samme flekken, så tidligere råd om "bakvei" er eneste måte for meg - desverre...

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere