Vaske iPod Ørepropper

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav Otsego » man 29.11.2004 19:06

bare lurte, fordi jeg snakka 25 minutt og fikk ingenting ut av det. jeg måtte ringe igjen i morgen slik at han fyren som hjalp meg kunne snakke med noen andre i Apple. Og 10kr pr. minutt i 25 minutt hadde ikke vært noe kjekt akuratt :P

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav TeSp » man 29.11.2004 19:18

Kanskje jeg burde gjøre det samme iPod høretelefonene er jo blenda hvite akuratt som apple sin ipod.. :D

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav Macca » man 29.11.2004 21:20

TeSp skrev:Kanskje jeg burde gjøre det samme iPod høretelefonene er jo blenda hvite akuratt som apple sin ipod.. :D
Selv om det var jeg som kom med forslaget, synes jeg ikke tilbudet er noe som skal missbrukes. 8O

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Otsego » man 29.11.2004 22:17

:lol:

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Otsego » tir 30.11.2004 15:59

Får tilsendt nye :D

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Tronnip » man 06.12.2004 14:49

Macca skrev:hvis de slutter og virke kan du jo bare ringe apple og si at de ikke virker, så pleier de å sende deg nye - gratis! Hvis ikke det funker, så kan du jo alltids ringe igjen og si at ledningen har røket i splitten. Flere personer jeg kjenner har røket ledningen der, og de har fått nye tilsendt gratis i posten.


Kan man gjøre dette selv om det er mer enn 1 år (her tenker jeg på garantitid) siden iPoden er kjøpt? Dette har skjedd med mine ørepropper, og iPoden er kjøpt i oktober 2003...

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Forrige

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]