iPod Photo

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

iPod Photo

Innleggav rob » tir 23.11.2004 17:53

Kjøpte iPod Photo hos Eplehuset Ålesund idag. Døds bra !!! :D
medlem i 233 måneder
 

Innleggav admin » tir 23.11.2004 17:54

Skriv en test av den.. så blir vi gla :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

iPod Photo Test

Innleggav rob » tir 23.11.2004 18:03

Ja da har jeg lekt meg med iPod Photo. 40GB.
Skjermen er imponerenes skarp og fin.
Den er har veldig god respons på leting av bildene. Den henger seg ikke opp når du søker fort med klikkhjulet.
Koblet den på TVen i stua og så på bilder fra sommerferien til favoritt musikken min. Veldig Bra !! Ellers så ss jeg den er fin og robust (som alle de andre iPodene)
Denne er garantert en sukse !!! :D
medlem i 233 måneder
 

Innleggav espenjo » tor 02.12.2004 14:08

Etter en uke med Ipod Photo 60 GB kan jeg ikke være noe annet enn imponert :D
Jeg hadde store forventninger og ble ikke skuffet. Her har herr og fru Gates meget at lære.
I kombinasjon med iPodAgent er iPod en lekker og funksjonsrik PDA (dog uten editerings muligheter).

Jeg fikk imidlertid noen overraskelser :cry:
- 6GB versjonen er noe større enn 40 GB versjonen, så bærevesken (Belkin) jeg allerede hadde bestillt fra MPX passet ikke. Det fulgte imidlertid med en lekker liten bærveske som gjør nytten. Det finnes forøvrig ikke bærevesker fra 3 parts leverandører til 60 GB versjonen idag
- iTalk (fra GriffinTechnology) var et glimrende supplement så den bestillt jeg gaske raskt. Det viste seg imidlertid at iTalk som finnes idag IKKE støtter iPod Photo, men det skal vist komme en ny versjon. Alt fungerer som det skal (menyene dukker opp som de skal osv.), men det blir bare sus i høytaleren. Antar at dette løser seg ved neste firmware update, men iTalk er altså ikke noe poeng å kjøpe til iPod Photo ennå.
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Kamelen » tor 02.12.2004 15:22

Synes Steve skal få øynene opp for denne jeg:

Bilde

http://www.blogography.com/
medlem i 234 måneder
 

Innleggav smacmac » tor 02.12.2004 16:06

Jeg skjønte ikke...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]