deilige nye ipoden!!

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

deilige nye ipoden!!

Innleggav pappkasse » lør 13.11.2004 13:09

Fikk i går min nye 20g ipod på døra, og syyykelig å fornøyd jeg er! klarer ikke legge den fra meg, MÅ se på den, ta på den, dille med den...for et lekkert stykke microteknologi..imponert hva de klarer å få til med litt metall og plast *sugle* kjøpte meg også en sånnen lillipod, for en genial ting, tør nesten ikke ta på poden når den ikke har beskyttelse, men med lillipoden på er det som om iPoden bruker 3 lag kevlar og litt til

*super fornøyd sukk*

meg-

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: deilige nye ipoden!!

Innleggav sinatra » lør 13.11.2004 13:41

pappkasse skrev:Fikk i går min nye 20g ipod på døra, og syyykelig å fornøyd jeg er! klarer ikke legge den fra meg, MÅ se på den, ta på den, dille med den...for et lekkert stykke microteknologi..imponert hva de klarer å få til med litt metall og plast *sugle* kjøpte meg også en sånnen lillipod, for en genial ting, tør nesten ikke ta på poden når den ikke har beskyttelse, men med lillipoden på er det som om iPoden bruker 3 lag kevlar og litt til

*super fornøyd sukk*

meg-


Gratulerer. Går med tankene om å kjøpe en ipod selv. Med fargeskjerm. Men da jeg sjelden eller aldri har bruk for det, så er det ikke noe stort poeng. Måtte være om jeg pendla med tog el.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav pappkasse » lør 13.11.2004 13:45

anbefaler sterkt å kjøpe en ipod, samme om du reiser eller pendler, bare det å eie et slikt kunstverk er verdt det, hehe, litt smågira her, men er helt imponert, ekstremt bra lyd, konge plass til alt, ikke noe bruk for flash basserte minnebrikker lenger, å så lekker..*beundre*

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron