case fra lajo.biz

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

case fra lajo.biz

Innleggav Cybbe » tir 02.11.2004 22:00

Bestilte case til iPod 4G fra [url]lajo.biz[/url] søndag for en uke siden, og i dag kom den. For dere som er redde for å handle fra tilsynelatende lugubre, HongKong-baserte selskaper: ikke noe å være redd for. Varen ble sendt med en gang, tok en uke i postgang, og jeg fikk også en ekstra case med på kjøpet.

Kjøpte exo3, koster bare 9.5$ så kom fint under momsgrensa (det var 5$ i frakt).

Forøvrig er det langt dyrere å bestille fra eksempelvis Applestore eller norske nettbutikker som selger liknende produkter. Og Apple bruker lengre tid på å sende varene ;)

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Croquer » ons 01.12.2004 14:45

Foreløpig bruker jeg min kjære iPod mini uten noen form for beskyttelse, men det er kanskje lurt å "kle på" den noe i blant.

Jeg har sett på siden som Cybbe nevner, og de har jo så mange typer vesker at man kan bli helt forvirret av mindre. De er billige og exo3mini, xrap og zipodmini (for noen navn!) ser jo tilsynelatende greie ut, men det er visst delte meninger om produktene deres - de har nylig falt ut med redaksjonen i iPodlounge.
:?
Hva bruker dere når dere tar iPoden med på trening? Er det andre alternativer der ute som ikke koster en formue?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav NuSkool » ons 01.12.2004 15:31

Sokker! :lol: Perfekte måten å "kle på" din iPod...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Croquer » ons 01.12.2004 15:54

Mmm, ja de er jo søte da - kanskje man kan få noen til å strikke en til seg? Produksjonsmåten er jo morsom:
http://ipod1.no/modules.php?name=News&file=article&sid=27
:lol:

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]