iPod

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

iPod

Innleggav smacmac » fre 08.10.2004 22:35

Når jeg har iPoden på to maskiner har jeg funnet en løsning:
- Siden den ene ikke har stor nok hardisk legger jeg til sangene ved å vise de usynlige mappene går inn i ipod_control/music og markerer alt annet enn DSstore eller hva den heter og drar det på import to iTunes scriptet jeg har på skrivebordet, men når mellom 1000 og 1200 sanger er lagt til blir det en timeout i selve applescriptet.
Da har jeg selvsagt skrudd av muligheten til å flytte filene når de legges til i iTunes.


Noen som vet om et program som gjør dette for meg eller har noe å hjelpe til med?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 09.10.2004 23:12

noen?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Rev » lør 09.10.2004 23:29

vet ikke helt om jeg forsto deg riktig, men...
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22152

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 09.10.2004 23:32

nei.
Jeg vil ha sangene lagt til uten at de blir kopiert.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 04.12.2004 12:07

Det jeg ville var altså at musikken skulle ligge på iPoden, men være synlig i iTunes og i dag var det nok. Jeg gikk på macupdate og prøvde ut samtlige av gratis iPodmanagerene og fant to vinnere.

- iPodDownload. Den gjorde ikke det jeg ville, men er konge når jeg skal få musikk av andre.

- iPod Freedom. I motsetning til alle de andre var denne mye simplere og viste kun musikkfilene uten så mye dall. Den var til og med så dårlig at om jeg ikke satte iTunes til å kopiere sangene som ble lagt til ville iTunes bare finne ut hvor de lå. Dette beklaget utviklerene i Read me teksten, men jeg var overglad for det var slik jeg ønsket det.

Mission Acoplished

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]