Hvor kan jeg finne/kjøpe

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Hvor kan jeg finne/kjøpe

Innleggav henmor » lør 27.01.2007 22:45

musikken som blir brukt som bakgrunnsmusikk på NRK når de viser fjellvettreglene med severin suveren ? Noen som vet hvilken låt jeg tenker på ? Den blir som regel alltid brukt når man viser nordmenn på langrennski...Låten er helt fantastisk, og jeg trenger den til et privat prosjekt...Noen som kan hjelpe ?
medlem i 221 måneder
 

Innleggav fredrikhl » søn 28.01.2007 5:11

Daydream (Vincent/van Holmen/Mackay), spilt av Frank Pourcels orkester.

Funker som regel bra å bare sende en mail til NRK når man lurer på hvilken musikk de spiller i sine egenproduserte program...

Sjekk ut Ugress - Reason to belive i samme vending :) Bruker samples av Severin Suveren-utdraget av Daydream.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav henmor » søn 28.01.2007 14:47

TUUSEN takk ! Søker imidlertid på Franc Pourcel på iTunes, og får opp mange låter her, men ikke daydream... :-/ Finnes den på iTunes ?
medlem i 221 måneder
 

Innleggav fredrikhl » søn 28.01.2007 18:31

Akkurat den instrumentalen brukt på TV er Kringkastingsorkesteret, så hvordan man får tak i den aner jeg ikke. Franck Pourcel-versjonen er også ganske vanskelig å få tak i. Det nærmeste du kommer på iTunes er vel Wallace Collection - Daydream.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav henmor » søn 28.01.2007 20:35

Takk for hjelpen, Ugress var slett ikke værst den heller, og kan brukes i prosjektet. Søkte og googlet endel rundt, men klarte faktisk ikke å finne den....Får ta med tittel og navn til en litt eldre lp butikk å høre...Men tusen takk for hjelpen !
medlem i 221 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron