Hjelp til å finne sang

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Hjelp til å finne sang

Innleggav Flygaren » tir 28.11.2006 6:06

Hei alle sammen!

Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne en sang som kjæresten min er på desperat jakt etter? Det eneste jeg vet om den er at den ble spilt på noen klubber mellom 1993 og 1996 og inneholder følgende:

"This is sodiac, come on. Ding ding dong, ding ding dong dong, ding ding dong" osv...

Kan hende det er zodiac, usikker på hvordan det de sier skal skrives.

Jeg vil være EVIG takknemlig hvis noen vet hva slags sang dette er...

Kristian
medlem i 208 måneder
 

Innleggav glorious » tir 28.11.2006 6:08

Kan det være denne?

Electric Hellfire Club - Electronomicon - 11 - This Is Zodiac (3:49)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Flygaren » tir 28.11.2006 6:22

Hei!

Takker for raskt svar... Det kan være denne ja, men jeg finner den ikke noe sted... :/

Klarer du å laste den ned??

Kristian
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Truls Waage » tir 28.11.2006 8:42


Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Flygaren » tor 30.11.2006 17:25

Takk for svar, men det der er definitivt ikke det jeg var på utkikk etter... :-P Som jeg sa så ble den spilt på klubber - den jeg leter etter hører hjemme under sjangeren techno... :-)

Kristian
medlem i 208 måneder
 

Innleggav ameneon » tor 30.11.2006 17:29

Flygaren: Les reglene våre. Forespørsler om piratkopiert materiale er ulovlig, uansett hvor sjeldent materialet måtte være. Dette kan du betrakte som en advarsel. Videre bruk av forumet krever at du setter deg inn i våre regler.
"§1.1 Ulovlig kopiert materiale (piratkopier) er ikke tillatt
Utveksling av, eller forspørsler om utvekslig av, ulovlig kopiert materiale (piratkopier), herunder kopier av rettighetsbeskyttet programvare og musikk, er ikke tillatt."


Fortsatt diskusjon krever at man kun holder seg til hvilke utgivelser låten er gitt ut på.

Moderator
medlem i 234 måneder
 

Re: Hjelp til å finne sang

Innleggav Copperhead » lør 08.01.2011 11:30

medlem i 190 måneder
 

Re: Hjelp til å finne sang

Innleggav Jommen1234 » søn 29.07.2012 18:50

Hei.
Eg hørte ein fin sang, Norsk, (minte om vassendgutane) men trur ikkje det var dei.
Dei sang om ei jente, trur navnet blei nevnt og. Så kom refrenget: ingen kjenner XXXX slik som meg. og når ho gret, veit ingen kva for byrde ho berer. Det var noke i den dur.
medlem i 140 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron