Guns N' Roses i Spektrum

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Guns N' Roses i Spektrum

Innleggav maxblanco » søn 25.06.2006 19:06

Nå nærmer Guns N' Roses konserten i Spektrum seg og jeg begynner å glede meg som en unge :-). Synd at det ikke er orginalbesetning lenger, men jeg både håper og tror at det kan bli bra likevel.

Er det forresten noen andre Macere som har tenkt seg på konserten? Kom gjerne med synspunkter på om dere tror det blir bra osv.




Edit: Har en ekstra billett til 28/6, ståplass inngang 5, send PM dersom du er interessert.
Sist endret av maxblanco den søn 25.06.2006 19:21, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Guns N' Roses i Spektrum

Innleggav Marv » søn 25.06.2006 19:10

Bra og bra, vokalen er vel det samme. Men jeg savner Slash og vennene hans. :P Artig så se Axl uansett.
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Snarf » søn 25.06.2006 19:16

Skal på den andre konserten (8 juli) gledar meg som ein liten unge.

Det vil nok aldri bli samme "soudet" som med orginalcrewet, men det nye bandet er dritbra og Axl si stemme har alltid vore hovedgrunnen til at eg likar GNR. Det blir sikkert dritfett. Mne han kunne ha brukt eit anna bandnavn mht at han er aleine igjen av orginalen.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav D-Flex » søn 25.06.2006 19:29

jeg skal på konserten fleder meg som en unge. izzy har jo vært med på et par konserter, det hadde vært gøy med den orginale rytme gitaren. klarer nesten ikke å vente.-
medlem i 225 måneder
 

Innleggav 2mass » søn 25.06.2006 20:45

gleder meg veldig. de kommer nok til å spille mange klassikere =D

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav Trainspotter » søn 25.06.2006 20:50

Axl Rose er en dust. Nyt CD'ne i stedet.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav D-Flex » man 26.06.2006 0:27

ja Axl er en dust. men han er fortsatt stemmen til noe av det største i rocke historien. og da er det verdt og se på selv om slash duff osv ikke er med. ryktene sier at slash har vært på besøk hos axl for første gang siden han gkk. kanskje vi får en overaskelse snart.
medlem i 225 måneder
 

Innleggav lillesky » tir 27.06.2006 10:55

Oh-la-la!

Axl ble arrestert i Sverige til morran... Blir det konsert i dag tru?

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav lillesky » tir 27.06.2006 10:56

Oida, ble vist autologga inn. Dette er samboeren til lillesky, bare sånn for ordens skyld.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Tim the Enchanter » tir 27.06.2006 12:16

Rock 'n Roll-livsstilen er det ikke noe å si på, tydeligvis. Bite en vakt i beinet? Klokka åtte om morgenen? :geek:

Ser uansett ut som om det kommer til å bli konsert i morgen. Han blir visst sluppet ut kl. 1300 i dag, i følge VG...

Gleder meg stort! Selv om Slash kommer til å være høyt savnet!!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav cooper93 » ons 28.06.2006 19:19

GNR er ikkje det same utan slash, Duff og matt Sorum...

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 28.06.2006 19:40

Eg tar heller eit amputert GNR med nye DYKTIGE musikarar, enn INGEN GNR. Hadde Axl hatt respekt for det som GNR eingong var, hadde han opptrådd under eit anna bandnavn, men etter å ha brukt 13millionar på plateinnspeling er dei vel nesten nødt til å bruke GNR navnet for all markedsverdien det har. :)

Til alle som syt og klagar så fælt om at Slash ikkje er med, har dykk hørt NYE GNR live? Høyr songane iallefal før ein byrjar å disse bandet.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav tg » ons 28.06.2006 19:40

Her er saken diskutert på et musikkforum...
http://www.riff.no/forum/viewtopic.php?t=2591

De siste sidene handler vel om axl sin arestasjon...
medlem i 221 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere