Stadium Arcadium!

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Stadium Arcadium!

Innleggav Daniel » ons 10.05.2006 19:35

Kjøpte den nye CDen til Red Hot Chili Peppers i dag:

Bilde

Fantastisk musikk som anbefales på det sterkeste. Likte du "Californication" så liker du garantert denne også.

Ville bare komme med en dagens anbefaling!

Peace out Macers!

:-)

:iPod: ð

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Trainspotter » ons 10.05.2006 19:41

über phet album 4real lizm O:-)


likte det veldig godt, var positivt overassket over hva RHCP gutta har klart å kaste sammen. For å være ærlig fikk jeg en dårlig magefølelse og forventet en skuffelsa da jeg fikk høre at de skulle slippe nok et album. Men så kraftig kan man altså motbevises.

Anbefalles absolut, stappet med gode Red Hot Chili Peppers Låter. Omtrent som en best of skive med nye låter ;)

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 10.05.2006 19:43


Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav mmw » ons 10.05.2006 19:51

Kongeskive, sitter her i radiostudio og spiller akkurat nå den andre låten fra skiva i løpet av en time. Absolutt det beste de har gjort siden Blod Sugar Sex Magik!
medlem i 224 måneder
 

Innleggav ameneon » ons 10.05.2006 21:07

Siden jeg digger alt det gamle og hater alt fra Californication (bortsett fra Road Trippin) og utover er vel dette neppe noe for meg... :(
Dessverre syns jeg RHCP har tapt seg enormt siden 90-tallet. Nesten like mye sell-out som (en gang) gode, gamle Korn...

Moderator
medlem i 234 måneder
 

Innleggav mmw » ons 10.05.2006 22:15

RHCP har vel strengt tatt tapt seg siden Blood Sugar Sex Magik, kanskje med unntak av sisteskiva. Uansett anbefaler jeg folk å sjekke ut andreskiva deres, Freaky Styley, produsert av ingen ringere enn George Clinton. Utrolig funky med masse blåsere.

Egentlig anbefales alt folka gjorde på 80-tallet, Hillel Slovak var vel kanskje en enda større gitarist i mine øyne enn Frusciante. Dave Navarro er jo heller ingen dårlig gitarist, men han gjorde seg dårlig i Peppers dessverre...
medlem i 224 måneder
 

Re: Stadium Arcadium!

Innleggav Per-Kristian » fre 24.04.2009 19:08

Manglet noen sanger, så jeg tenkte jeg skulle fullføre albummet mitt, men det ser ut som de har fjernet den fra iTunes Store? :-/

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron