TOOL - 10 000 Days

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Innleggav Jokerman » søn 25.06.2006 8:18

Tool er ikke sær musikk, det er bare du som er snever.

Blir du lei deg? Å så leit, skal vi komme og trøste? Get a fucking grip of yourself! (fritt etter Tony Soprano)
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Haaland » søn 25.06.2006 10:55

Tool er ikke akkurat den hardaste indien, for å si det slik...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Mars » søn 25.06.2006 12:10

kuuuli skrev:...når jeg ser over meg her, så blir jeg lei meg, hvor mange som liker disse! Er jeg den eneste i min bås/båt?


...ikke aner jeg hva TOOL låter som, men det er da vitterlig uhyre sært og uvanlig følsomt å føle seg trist over at ni Mac1ere (av tusenvis av medlemmer) uttrykker begeistring over en musikkstil. At du frivillig snevrer inn ditt syn ved å båssette deg selv får meg til å smile undrende - hvilken bås mener du å tilhøre?

BTW - er sært så negativt? Jeg tenker mer på sært som spesielt, merkelig, utilgjengelig og (utstudert/bevisst) annerledes. Jeg har en vag følelse av at mennesker som er mainstream ønsker og utrydde alt det egenartede og sære. Kanskje det forresten bare er jeg som er litt sær :geek:




*psst - var det ikke noen som sa "think different"?*

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav kuuuli » søn 25.06.2006 14:22

oi... var på fest i går jeg. upraktisk å ha en mening da man har drukket, siden den kan overdimmensjoneres litt.

beklager.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav jølle » søn 25.06.2006 15:48

Etter noen gjennomlyttinger, hiver jeg meg på annmelderen som lurte på om tittelen '10 000 days' var ment som et bilde på tiden det føltes å høre gjennom dette albumet. SKUFFA. Tool er ikke som når de slapp det geniale Ænima. Det er nå min mening.
medlem i 215 måneder
 

Innleggav Jokerman » søn 25.06.2006 16:46

Tool beveger seg fremover, ikke sidelengs. og da er det ikke så lett å følge med, jeg skal være enig i det.

men på Orange Scene nå til helgen? noe sier meg at dette vil overgå Lateralus-konserten der i 2001...
medlem i 230 måneder
 

Forrige

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]