Sang fra Romeo & Juliet

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Sang fra Romeo & Juliet

Innleggav JimmyQ » man 03.04.2006 1:48

Er på jakt etter navnet på en sang fra denne filmen. Sangen spilles når Leonardo DiCaprio og Claire Danes er på kostymeballet. Den begynner rett før de tar heisen opp noen etasjer og kysser i heisen, for så å nesten bli tatt på fersken!! Noen som vær så snill kan hjelpe meg med denne? ;) ;)
Sist endret av JimmyQ den man 03.04.2006 2:03, endret 1 gang
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Wolfgang » man 03.04.2006 1:54

lovefool?

Hvis ikke så finner du den her: http://www.imdb.com/title/tt0117509/soundtrack

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Fantomas » man 03.04.2006 1:55

The Cardigans

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav JimmyQ » man 03.04.2006 1:58

elad skrev:lovefool?
Hvis ikke så finner du den her: http://www.imdb.com/title/tt0117509/soundtrack


Nei, det er ikke den. Er vel egentlig ikke en sang, men kun musikk. Og musikken vil jeg plassere under sjangeren "spenningsmusikk" hvis dere er med meg?

Takk for linken, hvis ingen kan navnet får jeg vel bare sjekke hver og enkelt sang.. :-/ :-/
medlem i 225 måneder
 

Innleggav NuSkool » man 03.04.2006 2:21

Var ikke helt sikker på hvilken du mente, men satte på filmen for å sjekke og det er en fortsettelse av melodien til Kissing You - Des'ree som spilles rett før de kysser (Når Leonardo ser Claire danse med astronaut mannen.)
Sjekket nå albumet og og den delen som spilles i den scenen er inkludert i sangen fra ca. 3:00 til ca. 3:45.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav JimmyQ » man 03.04.2006 2:45

NuSkool skrev:Var ikke helt sikker på hvilken du mente, men satte på filmen for å sjekke og det er en fortsettelse av melodien til Kissing You - Des'ree som spilles rett før de kysser (Når Leonardo ser Claire danse med astronaut mannen.)
Sjekket nå albumet og og den delen som spilles i den scenen er inkludert i sangen fra ca. 3:00 til ca. 3:45.


Makan til service har jeg ikke opplevd her på foumet før!! Hjertelig takk!!
medlem i 225 måneder
 

Innleggav NuSkool » man 03.04.2006 2:48

Hehe... Bare hyggelig!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron