Ungdommens KulturMønstring 06

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Ungdommens KulturMønstring 06

Innleggav Blomvik » søn 02.04.2006 19:30

Har nettopp kommet hjem fra UKM Møre og Romsdal.
For dere som ikke vet hva dette er, så kan jeg si at det er et arangement for ungdommen, hvor de kan vise frem det de kan innen kultur(musikk, dans, kust osv).
Det har vært fylkesmønstring for Møre og Romsdal nå i helgen, og jeg tenkte jeg skulle dele det med resten av (det jeg ser på som) mine venner :-)

Siden er http://www.ukm.no

Bandet mitt består av 4 gutter, alderen 13-15. Ikke la dere skremme av den lave alderen, bastert på tilbakemeldinger er vi ganske flinke. Dere vil vel kansje bedømme selv? da kan dere trykke her, her, eller her for å høre lydklippet vårt.
Hva synest dere?


Også vist der er andre her som har deltatt på UKM, så er det bare å fortelle i vei :-)
medlem i 228 måneder
 

Innleggav veparma » søn 02.04.2006 19:45

Jeg hadde forventa vanelig punk/rock band pga alderen. Tøft at noen prøver noe annet.
Alle var flinke på innstrumentene sine syntes jeg, kanskje det var noen deler som var dratt bitte litt langt til tider, men det tok seg opp. Likte veldig godt at det var med blåseinnstrumenter!

Orginalt, tøft og teknisk virket det som dere visste hva dere holdt på med.

Min bror (vegardtveito, som er nicket hans på Mac1) var med, kom vidre fra bærum, til asker og bærum komune(tror jeg). http://www.patagonia.tk

hva spilte du?
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Blomvik » søn 02.04.2006 19:48

Eg spelar bass

Synest det bildet var litt tøft, for det ble filmet, go vistes på storkjerm bak, litt forsinket bilde, men det gjorde det bare enda tøffere :-)
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » søn 02.04.2006 19:59

Du var i Fosnavåg/Herøy? Jeg sto i kiosken ;)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Blomvik » søn 02.04.2006 20:02

Per-Kristian skrev:Du var i Fosnavåg/Herøy? Jeg sto i kiosken ;)
Kødder du?
så rått! Du såg meg vel kansje du da? hadde på meg pilotbriller, enten i skjortelomma, etter forran øynene, eller på buksa. Var innom der et par ganger å kjøpte meg stratos og pærebrus, den smakte forresten forferdelig :-)
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » søn 02.04.2006 20:04

Ja, de var litt varme :-/ Jeg var der lørdag fra 10.00 til 13.00

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Blomvik » søn 02.04.2006 20:05

Per-Kristian skrev:Ja, de var litt varme :-/ Jeg var der lørdag fra 10.00 til 13.00

Var det da jeg lå og sov det kansje? :-)
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Ingunn » søn 02.04.2006 20:13

Fire gutter herfra, forørig mine venner (en av dem er nærmeste nabo, og Mac-bruker,jaja, saklig, saklig) kom videre til Trondheim :-D (MaTo Quartet)

Edit: Fikk ikke hørt lydklippet deres, for Safari kunne ikke opprette forbindelse til tjeneren.. (:)
Sist endret av Ingunn den søn 02.04.2006 20:27, endret 1 gang

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav vegardtveito » søn 02.04.2006 20:22

Jeg var med på fylkesmønstringen i Asker. Det var gøy. Er alltid veldig god lyd på slike arrangamenter. Det bare så synd at vi kun får lov til å spille en sang.

Men et veldig godt tiltak.

ja, er vel nevnt før i tråden men bandet mitt sitt websted er http://www.patagonia.tk

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav simeik » søn 02.04.2006 20:55

Blomvik: Laget musikken selv?

-------------------------------------


jeg spilte i et band (keyboard) men det blei lagt ned i fjor.

Spilte egentlig masse red hot chili peppers.
 

Innleggav earl » søn 02.04.2006 21:11

Konge med noe litt annerledes, det er det som skiller seg ut fra all dritten.
BTW: Long live RHCP! ;)

Var med på UKM på Bryne med en film som ikke kom videre. Jeg spilte selv utviklingshemmet. Filmen sugte da...

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Blomvik » søn 02.04.2006 21:40

Ingunn skrev:Edit: Fikk ikke hørt lydklippet deres, for Safari kunne ikke opprette forbindelse til tjeneren.. (:)
Kan du linke meg til lydklippet?

vegardtveito skrev:Det bare så synd at vi kun får lov til å spille en sang.
Vist du hører på lydklippet vårt, er det to sanger.
Vi står også oppført med to sanger, og to sanger spilte vi!

simonivolda skrev:Blomvik: Laget musikken selv?

Har nok ikke det, ene den første er vel Miles Davis, og den andre er en Donahue kar eller noe, er ikke helt sikker, det er de andre i gruppa som hører mest på det der.
Men jeg vet at den første sangen heter "The Claw" og den andre heter "Jean Pierre"(men vi uttaler det med kul sleng "Shåa påaa") :-)
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » man 03.04.2006 15:19

Sov du på ungdomsskolen? Da vi kom på skolen i dag var alle bøkene borte vekk :-) Vet du noe om dette Blomvik? :-P

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Blomvik » man 03.04.2006 16:52

Per-Kristian skrev:Sov du på ungdomsskolen? Da vi kom på skolen i dag var alle bøkene borte vekk :-) Vet du noe om dette Blomvik? :-P


Hva i alle dager?
Nei, jeg sov på andre siden av den skilleveggen i "matsalen"
medlem i 228 måneder
 

Innleggav geagle » man 03.04.2006 16:59

jeg kom videre til trondheim med tegning når jeg var 14, i 2003. men i år kom jeg desverre kun til fylkesmønstringen :-/

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Neste

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]