Wig Wam får så hatten passer... :D

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Innleggav Pookie » fre 24.11.2006 15:07

Aldri klart dette bandet.. Var og er rett og slett flau over at de representerte norge i MGP, ikkje det at MGP er det det en gang var.

Terningkast 2 er alt for meget, skjerpings vg!

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav ameneon » fre 24.11.2006 16:03

Det å sammenligne musikksmak med rasisme faller på sin egen urimelighet.

Nei, Miss Wig Wam, det er ikke ulovlig. Men vi invaderer ikke Wig Wam-forumet for å diskutere macintosh så da syns jeg du kan la være å invadere oss kun for å poste i en tråd. Det er litt respektøst overfor det vi driver med her. som sagt, er du her kun for det, så synes jeg du skal heve deg over kritikken.

Jeg oppsøker ihvertfall ikke hvert eneste forum på nettet som sier noe ufordelaktig om mine favorittband - jeg lar folk ha sine meninger, og regner med andre tillater meg mine.

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Miss Wig Wam » fre 24.11.2006 18:55

Til din informasjon, Ameneon, så "invaderer" jeg ikke hvert eneste forum der det står stygge ting om mitt favoritt band. Ikke alle forum som har noe med dem å gjøre heller. Så her er det bare vill gjetting. Er man usikker på noe som har med en person å gjøre bør man ikke legge det ut vet du....
Og, jeg lar da søren meg andre ha sin mening !

Det å beskylde meg for slike ting, noe du ikke har en anelse om i det hele tatt, det er teit og usaklig !
Som sagt:
Ich entschuldigen vor zu seine mein Meinung


Btw: Jeg så det var snakk om kallenavnet mitt her... Jeg kaller meg Miss Wig Wam fordi jeg kaller meg det alle andre steder jeg er medlem på.. Og det er ingenting galt med det.. Er det vel ?
medlem i 208 måneder
 

Innleggav ameneon » fre 24.11.2006 19:03

ameneon skrev:Om jeg tar feil i mine antagelser om deg Miss Wig Wam, beklager jeg.


Jeg poengterer kun at jeg har til gode å se deg poste noe som helst mac-relatert. Om jeg tar feil, er alt i orden og vi kan sette strek over dette. Men inntil du sier noe annet så går jeg utifra at du fant frem til mac1.no ved å slå opp søkeordet "Wig Wam" på google eller en annen søkemotor.

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » fre 24.11.2006 19:05

Og da setter vi streken der.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Forrige

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron