Motivasjonsfilm for ansatte

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Motivasjonsfilm for ansatte

Innleggav ilovemac » ons 06.12.2006 17:40

hei. jeg har nå tverfagelig tentamen (alle studieretningsfagene samtidig) og vi har temaet motivasjon. jeg har letet etter en motivasjonsvideo som kan vises på fremføring men finner ikke noe som er bra. lurte på om noen av dere her på mac1 vet om noen gode motivasjonsvideoer.

beskrivelse:
maks lengde: 5min
helst med humor
tenkt en scene med at sjefen preiker om motivasjon til de ansatte og lignende

skal vise filmen midt under presantasjonen slik at vi og lærerne for et lite avbrekk

noen som kan hjelpe meg``?

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Ruckus » ons 06.12.2006 17:57

finn en eller annen scene fra "the office" enten den engelske eller amrikanske versjonen.

der finner du helt sikkert det du leter etter!

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav ilovemac » ons 06.12.2006 18:03

har vært på the office sin side men fant ikke den. fant et klipp fra the office på youtube men fåkke lasta ned der:/

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav HansVidar » ons 06.12.2006 18:09

du kan laste ned firefox (nettlesar), så må du laste ned ein plugin for å laste ned filmar frå youtube og lignende. eg huskar ikkje kva den pluginmodulen heiter, men det er det sikkert nokon andre her som veit.
lykke til
medlem i 207 måneder
 

Innleggav HansVidar » ons 06.12.2006 18:11

eg fann det ut; videodownloader

du finn den på mozilla.com trur eg
medlem i 207 måneder
 

Innleggav dreadveg » ons 06.12.2006 18:15

det finns plugin til safari også. husker bare ikke hvor den lå. funker riktig bra for meg.
Edit: Mulig det er en del av den "siste" oppdateringen av SafariStand.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav ilovemac » ons 06.12.2006 18:21

thanks funka

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav ilovemac » ons 06.12.2006 18:23

dreadveg skrev:det finns plugin til safari også. husker bare ikke hvor den lå. funker riktig bra for meg.
Edit: Mulig det er en del av den "siste" oppdateringen av SafariStand.

hakke mac lengre... Sente den tilbake

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav Hawk L » ons 06.12.2006 18:32

John Cleese og en del av Monty Python gjengen har laget masse instruksjons- og lære-videoer for næringslivet. Hadde ikke forundret meg om de også har laget en for motivasjon (eller som vil fungere som motivasjon).

I Org Psyk viste foreleseren oss en instruksjonsvideo fra de om coaching. Dette er over 2 år siden, og jeg husker den forsatt. Med andre ord er de ganske så bra.
Så vidt jeg vet er dette litt gamle filmer, og jeg har desverre ingen aning hvor du kan få tak i de.
medlem i 223 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron