Superman Returns

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Superman Returns

Innleggav Snarf » ons 28.06.2006 18:29

HALELUJAH!!!!!!


Endeleg er filmen ute på Kino i statane.

Og sjølv om vi må vente i ytterlige 30 dagar i Norge, så er der jo alltids mogleg å sjå den om ein er på ferie i eit land med mindre åndsvak forsinkelse mht kinopremierer..


Sjekk ut nettsidene

http://wwws.no.warnerbros.com/supermanreturns/

Sjekk trailerane på Apple sine sider

Sjekk anmeldelsane rundtom på nettet..
Eit samla kritikerkorps kallar det årets og ein av tidenes beste superheltfilmar. Dette understrekar kor elendig Brett Ratner er som regissør og kor viktig det var for X-Men 1 og 2 at det var Bryan Singer som styrte skuta.

Sjå også etter nyutgivelsen av Superman 2, i Richard Donner sin visjon som kjem ut iløpet av året. Her får vi ein litt anna forteljing enn i den versjonen som A og Y Salkind slapp i 82. (Etter heftige kranglar med Donner, som resulterte i at dei erstatta han før filmen var ferdig..)



Stian/Snarf

Superman fanatikar ;)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav vegardtveito » ons 28.06.2006 18:33

Filmen virker veldig bra ja! Gleder meg spessielt til Kevin Spacey som Lex Luthor!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav gulll » ons 28.06.2006 18:39

Veldig enig med siste taler! Spacey er generelt konge, og se bare traileren..

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav ameneon » ons 28.06.2006 18:40

Syns Superman blir for overdrevent og urealistisk... :p

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Kirkeby » ons 28.06.2006 19:24

Det var ikkje uventa at den ville sees på som "årets og ein av tidenes beste superheltfilmar." Det er jo tross alt Superman som er alle superhelters far. Det var i hvertfall slik i min barndom...

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 28.06.2006 19:37

ameneon skrev:Syns Superman blir for overdrevent og urealistisk... :p


Då går eg utifrå at du er generelt skeptisk til alle superhelt filmar? Har ingen problem med folk som ikkje likar slike ting.


Om du derimot meiner at Superman skiller seg ut ifrå andre heltefilmar som Spider-Man, Fantastic 4 og resten av røkla (unntagen Batman/Daredevil som ikkje har overnaturlige evner overhodet), så syns eg du må utdype litt.. ;)


Brandon Routh ser ut som ein perfekt arvtakar til Christopher Reeve (R.I.P) sin figur :)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav ameneon » ons 28.06.2006 20:35

Neida, jeg elsker sånne filmer. Er bare litt overtrøtt nå, så jeg prøvde meg med en dårlig spøk, derav den teite smileyen. :)

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav gribuz » man 31.07.2006 14:06

Var og så den i går jeg :-P

Etter jeg så trailer var jeg litt skeptisk til den, men synes filmen var god jeg. ;)
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Wolfgang » man 31.07.2006 14:13

Storkoste meg., dette var en knallfilm!

Og til dere som sier at det er urealistisk og overdrevet: DET ER SUPERMAN!




Bilde

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav gribuz » man 31.07.2006 14:19

Litt offtopic men når jeg var på kino i går så begynte folk og le når de viste traileren til Transformers.

Ser fram til den jeg hehe :-D
medlem i 239 måneder
 

Innleggav TeSp » man 31.07.2006 15:12

Så den på premiere dagen i USA og må bare si at jeg likte den veldig godt. Bra film, men jeg er veldig svak for superhelt filmer jeg da.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav MSg » man 31.07.2006 15:17

Superman er jo den ultimate superhelten. Han er jo født Superman!
I motsetning til Batman og Spiderman som blir superhelter er jo Superman født som superhelt!
Hvem kan ikke like han! :-P Gleder meg til jeg får se den.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav kriff » man 31.07.2006 15:57

Kevin Smith hadde endel kule ting å si på dette klippet. Langt klipp, men ta tålmodighet til hjelp. Jævlig artig type :-D

edit: Så forresten filmen i går - og føler virkelig at den innfridde stort sett alt av forventninger. Skikkelig berg-og-dalbane :-)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav kolby » man 31.07.2006 16:24

skrill skrev:Han er jo født Superman!


Vel, han er født som Kal-El på planeten Krypton hvor han er "vanlig". Men pga. jordas lavere tyngekraft og vår gule sol, får han det vi vil kalle superkrefter.
Endre tungekraften til jorda, og fjern sola, så ville ikke lille Kal-El vært like super. :D

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav jiggigibbie » man 31.07.2006 16:44

Kevin smith klipper var genialt. Gleder meg til Clerks 2! Filmen var grei til å være en Supermanfilm.

Uansett, alle vet at Batman er mye kulere.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron