Cars

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Cars

Innleggav hansi » tor 15.06.2006 16:33

noen andre som har sett den? konge film!

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav Mac-grazy » tor 15.06.2006 16:43

Den er jo ikke kommet ennå, din pirat (:) (:)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Kongen på Karmøy » tor 15.06.2006 16:58

    P-) Moderert av Åge
    Les reglene!

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav smacmac » tor 15.06.2006 17:03

Kongen på Karmøy: Hvorfor gjør du sånn! Det er jo helt latterlig og du bryter forumreglene i samme slengen. Nå har den kommet ut i USA og Hansi er vel amerikaner eller noe (?) så han kan jo ha vært der borte en tur...

Uansett er det alt en tråd om dette. (Ikke mye som skulle tilsi at dette er en tråd med livets rett)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Lillefix » tor 15.06.2006 17:33

Jeg har sett den! Skikkelig konge!

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav viking » tor 15.06.2006 17:37

selvfølgelig har hansi sett den i USA ;) ;) ;)

Nei, jeg har ikke sett den, men jeg elsker det meste som pixar lager så den skal jeg se.
medlem i 228 måneder
 

Innleggav ch_knapp » tor 15.06.2006 17:49

Jeg spør bare: Hvorfor er ikke bilene hydrogen- eller hybridbiler?!

DET lurerer jeg på.

Amerikanerne har stort nok CO2-fottrykk, kanskje litt feil å oppdra ungene til å kjøre enda mer.. neinei, jorden ikke leve til barnebarna våre vokser opp...

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav TorbX » tor 15.06.2006 18:05

Hehe...

Har dere lest om han der Hawing-fyren som mener vi bør reise til andre planeter omm hundre år? Ikke faen, tenker jeg. La oss bli her å ordne opp!

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav overagnar » tor 15.06.2006 18:34

Jeg så denne filmen for noen dager siden :-)

Skikkelig genial film :-D
medlem i 224 måneder
 

Innleggav hansi » fre 16.06.2006 14:29

Likte filmen utrolig godt.. det beste Pixar har kommet med på en god stund. kanskje tilogmed den beste filmen de har laget! - iom at den ikke kommer på kino i norge før om en evighet synes jeg det var greit å laste den ned, skal se den på kino og kjøpe dvd'en uansett!

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav Snowjog » lør 24.06.2006 1:21

Kom nettopp hjem fra Paris der jeg så denne filmen på digital visning med originalstemmene. En knallfilm som jeg anbefaler alle...katastrofe at den ikke kommer før 25. august i Norge, menmen - den som venter...osv.
Digital visning var også ganske rått. Krystallklare Pixar-animerte bilder som tok pusten fra meg.
Men overall var filmen av høy kvalitet, på nivå med The Incredibles, med morsomme karakterer og passende stemmer og humor. Litt cheesy slutt, men det må vel til.
Karakter: 
medlem i 234 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]