"America: From Freedom to Fascism" - dokumentar ti

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

"America: From Freedom to Fascism" - dokumentar ti

Innleggav TorbX » lør 11.03.2006 14:25

Halla

http://www.freedomtofascism.com/

Sjekk traileren. Hva tror dere? Folk påstår at det egentlig ikke er LOV å kreve skatt i Amerika. Og jeg har lest at 67 millioner mennesker lar være å betale! =-O

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 11.03.2006 21:56

Det er nesten så jeg må si at jeg ikke tviler... men de fleste statene må vel ha egen lover...

Ikke vet jeg, men at det er mange morsomme folk der ute, det er det ingen tvil om.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav hansi » lør 11.03.2006 21:59

USA er et sprøtt land.. selv om jeg er amerikaner tror jeg aldri jeg hadde klart å bo der..

edit: neimen, det er michael ruppert jo! han har en ganske bra film om 9/11 TorbX
Sist endret av hansi den lør 11.03.2006 22:01, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav TorbX » lør 11.03.2006 21:59

smacmac skrev:Ikke vet jeg, men at det er mange morsomme folk der ute, det er det ingen tvil om.


Que?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav smacmac » lør 11.03.2006 22:26

TorbX skrev:
smacmac skrev:Ikke vet jeg, men at det er mange morsomme folk der ute, det er det ingen tvil om.


Que?



#Ikke vet jeg, men at det finnes mange gærne/rare/merkelig/morsomme folk deer ute, det er det ingen tvil om.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav jp_tix » lør 11.03.2006 22:54

Nå er det vel ikke skatteproblematikken som er hovedtemaet her, saken er heller at folk lever under en illusjon om at de er «frie», uten å egentlig være det. Eller lever under en illusjonen om at makten ligger ett sted, når den egentlig ligger et helt annet sted osv.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]