Spider-man 3

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Innleggav svenlaurens » ons 28.06.2006 17:03

venom er rå. superrå.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 28.06.2006 18:24

NI-Hon: ARGH!!!


Då hadde me rett :(

Etter Teaseren å dømma vert der Symbiont aciton. Hvilket sikkert blir kult nok, men det er litt lame når Stan Lee bestandig lagar paralelle univers, med ulike tidslinjer og hendelsar. Blir jo umulig for ein fan å faktisk følge kronologien. VI er vel oppe i 4 paralelle Spidey univers no, om vi tek med filmane. Grådigper, Stan.

Når DC endrar på noko, så endrar dei på heile universet. Dei har ein kontinuitet: Og når nokon er død, så er dei som oftast død permanent.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav MK » ons 28.06.2006 18:57

håper filmen blir bedre en de 2 første! ihvertfall 2'rn :p tror alldrig jeg har sett en så dårlig film noengang...
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 28.06.2006 19:43

Syns nummer 2 var artig, men det var litt teit å gjere erkerival Otto til ein "niceguy". Eg savnar PUR ONDSKAP badguysa som Lex Luthor i Spider-Man. No har jo tilogmed Eddie Brock seld Symbionten og starta eit bedre liv i Marvel universet. Til slutt er det vel berre Batman som endar opp med å gjere kål på motstandarane fordi alle andre superheltar skal vere "touchy feely"...

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav vegardtveito » tor 29.06.2006 1:47

Syntes 2'ern var ganske bra, men det var ganske irriterende at den slutta 3 ganger da! Jeg mener, bestem dere! Likte også bedre William Dafoe som slemming, det ligger jo i navnet, han er jo 'DA Foe'.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav mdanielsen » tir 04.07.2006 0:40

Traileren er bra ;)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Forrige

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]