Spider-man 3

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Spider-man 3

Innleggav ronaldhole » fre 24.02.2006 19:57


Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Wackhy » lør 25.02.2006 22:56

"Spiderman appears to have a black and white suit..." Riite. Litt kult da ;) Blir moro å se den siste filmen av min store barndomshelt ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Falke.Omdal » lør 25.02.2006 23:00

Håper de klarer og overgå 2en! :D

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Alfred.Woodden » lør 25.02.2006 23:04

Wackhy skrev:"Spiderman appears to have a black and white suit..." Riite. Litt kult da ;) Blir moro å se den siste filmen av min store barndomshelt ;)


Siste filmen? Har en spidermanfantast til bror, og ifølge han var det snakk om å lage seks filmer, akkurat som Star Wars.

Spiderman er en uhyre populær film, og Hollywood vil selvfølgelig melke den kua for alt den er verdt, så jeg ser ikke bort ifra at disse spekulasjonene er sanne :)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » lør 25.02.2006 23:36

i sommer fant jeg en moped stående utenfor jobben, i spiderman-theme... Tenkte kanskje det var en moped i sammenheng med Spider Man 2, men det var faktisk tallet 3 på den. tenkte det var rimelig spooky, og lurte på hva i all verden som var vitsen med 3-tallet når den filmen var så langt unna uansett. dette var utenfor expert bonus skien.

Det bildet det linkes til, er vel enten rett og slett bare en sort-hvitt plakat eller så er det en TEIT måte å ordne en venom-vri (dere som har lest serien vet hva jeg snakker om).

greia er vel rett og slett at det er et sort-hvitt bilde. det at det er litt mørketurkis i skyene har ingenting å si for at plakaten er laget for at det skal se gritty ut og rett og slett bare spille på at den nye filmen er mørkere enn de forrige. det eneste jeg uroer meg litt for er i så fall det at nettet på drakten plutselig har blitt blankt. er vel en effekt av at det sorte er blitt vått.

så som sagt, så har jeg liten tro på at det er noe mer enn bare artistry i det at drakta er sort/sølv. alt skifter farge så snart det er mørkt nok. hvorvidt det er lyssettingen eller våre egne hjerner som er bestemt på å finne noe vi leter etter, er en annen sak.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav TheX » søn 26.02.2006 0:50

Det virker faktisk som om det er sant at Spiderman skal bruke svart-hvitt i film 3. Det er også en overskrift hos sony som sier det.

Kilde: http://spiderman.sonypictures.com/

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Wackhy » søn 26.02.2006 1:08

Alfred.Woodden skrev:Siste filmen? Har en spidermanfantast til bror, og ifølge han var det snakk om å lage seks filmer, akkurat som Star Wars.


Selvfølgelig mulig jeg tar feil, men etter det jeg har hørt er det snakk om kun tre filmer.. Vi finner vel fort nok ut av det ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Snarf » søn 26.02.2006 1:17

Bildet er tøft, gledar meg til filmen. Håpar berre ikkje Peter skal bruke symbiont drakta i denne filmen, det kan bli for mykje av det gode.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav Blomvik » søn 26.02.2006 3:23

Er faktisk usikker på om jeg har fått med meg 2.en..

Kan noen bare si fort hva som skjer i den, så kansje jeg husker det?
(men ikke for mye, i tilfelle jeg ikke har sett den ;) )
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » søn 26.02.2006 12:21

Snarf skrev:Bildet er tøft, gledar meg til filmen. Håpar berre ikkje Peter skal bruke symbiont drakta i denne filmen, det kan bli for mykje av det gode.


om denne drakta skal være sort, har jeg meget sterk tro på at det er symbiont-drakta (eller... filmversjonen av den ihvertfall). har også en følelse av at det vil ha en sammenheng med de forsvinnende kreftene i toeren.

om filmene tar en lame symbiont-vri, ber jeg til gudene om at det ikke går videre.

Blomvik skrev:Er faktisk usikker på om jeg har fått med meg 2.en..

Kan noen bare si fort hva som skjer i den, så kansje jeg husker det?
(men ikke for mye, i tilfelle jeg ikke har sett den ;) )

det er den hvor han sloss mot karen med robotarmene (doc ock)

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Snarf » søn 26.02.2006 13:27

Argh. Dei kan jo ikkje bruke symbiont drakta utan at marvel først lagar ein Secret Wars film.

Blir jo utruleg teit om han berre skal "komme over den" på eit laboratorie på jorda. No ser det jo nesten ut som om Stan Lee klarar å holde seg noknolunde til mytologien i desse spiderman filmane, why ruin a good thing..?

Men eg har hørt rykter om at Venom skal vere ein av skurkane i S3, blir vanskelig å gjennomføre dette utan å gjenngi fleire år med spiderman historie på ganske kort tid. Hmm..

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 28.06.2006 0:19

Teaser er nå ute! Symbionten er løs! AAAAARGH! *dø på seg*

Tøft med sand man og hogoblin, dog.

http://www.apple.com/trailers/sony_pict ... der-man_3/

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Koomin » ons 28.06.2006 0:25

CURSES! Du var før meg. Fant en crappy versjon på youtube.com, før jeg fant den ekte versjonen. Skulle akkurat til å poste om den her, men så så jeg med en tilfeldighet at du var først. 10 min siden jeg så den, og jeg har fortsatt frysninger nedover ryggen.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Marv » ons 28.06.2006 0:48

:D det så utrolig kult ut!
medlem i 214 måneder
 

Innleggav vegardtveito » ons 28.06.2006 1:59

Gleder meg til å se Topher Grace (Eric Foreman fra That 70's Show) som Venom. Filmen virker som om den blir tøff den.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron