Provoserende DVD-innhold

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Provoserende DVD-innhold

Innleggav musher » ons 01.02.2006 21:07

Jeg har nettopp fått «Danny the dog» på DVD, gjennom filmleie.no. Når jeg starter den opp, får jeg trailere før hovedmenyen.
Jeg vet at jeg kan trykke på meny-knappen for å komme rett til menyen, men det provoserer meg noe sinnsykt at produsentene kan være så frekke!


-E

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Trainspotter » ons 01.02.2006 21:09

mange filmer jeg har opplecd dette på også. DFDS seaways ser ut til å være en gjenganger.

BtW, enjoy filmen, danny the dog er en jeskelig bra film som etter min mening fikk mye ufortjent dårlig kritikk

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Snarf » ons 01.02.2006 21:13

Jet Li sin beste ikkje-kinesiske film. Bedre enn The One og Cradle To The Grave (Ken so fant på DEN tittelen...)

Legg også merke til fråværet av overdrevne yuen wo ping-style waierteknikkar. Ser ut som dei har prøvd å få eit meire "ekte" inntrykk med denne filmen. Den gjekk rett i filmsamlinga mi :)

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav Trainspotter » ons 01.02.2006 21:43

sjeldent jeg blir oppriktig rørt over filmer, men denne stakk dypt hos meg. Bra look, bra plot, bra effekter, bra skuespillprestasjoner (spesielt Hoskins!) og ikke minst råsakp servert råere enn biff tartar.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Mr Mac » ons 01.02.2006 21:47

Det som er enda mer irriterende er de DVDene som er lagd sånn at du ikke kan hoppe over reklamen, men må se på den. Da blir jeg pizzed off >:-o

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav Knopas » ons 01.02.2006 22:11

Tips og triks for reklamehaterar: Ta eit par pushups eller gå å lag noko digg i mellomtida! :)

Ser du mange nok filmar med slike reklametrailerar vil du til slutt assosiere reklame med trening, og kvar reklamepause på TV2/TVNorge så er det opp og hoppe. Plutselig er alle superspreke!

Spesielt hyperaktiv vil dei bli dei som ser mykje på TV3.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Wackhy » tor 02.02.2006 8:44

Er ofte slik på leiefilmer da. Kjøpte filmen for en stund siden, og da har jeg ikke reklame før menyen. Må inn i ekstra-delen og trykke for å se de da :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav gulll » tor 02.02.2006 10:11

Knopas skrev:Tips og triks for reklamehaterar: Ta eit par pushups eller gå å lag noko digg i mellomtida! :)

Ser du mange nok filmar med slike reklametrailerar vil du til slutt assosiere reklame med trening, og kvar reklamepause på TV2/TVNorge så er det opp og hoppe. Plutselig er alle superspreke!

Spesielt hyperaktiv vil dei bli dei som ser mykje på TV3.

En slik plan mens man ser på TV3 vil nok garantert føre til overtrening. Ikke bra det heller..

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Jostifer » tor 02.02.2006 10:13

gulll skrev:
Knopas skrev:Tips og triks for reklamehaterar: Ta eit par pushups eller gå å lag noko digg i mellomtida! :)

Ser du mange nok filmar med slike reklametrailerar vil du til slutt assosiere reklame med trening, og kvar reklamepause på TV2/TVNorge så er det opp og hoppe. Plutselig er alle superspreke!

Spesielt hyperaktiv vil dei bli dei som ser mykje på TV3.

En slik plan mens man ser på TV3 vil nok garantert føre til overtrening. Ikke bra det heller..


Discovery passer bra til sånt, når de lange utrolig kjedelige flyreklamene/historiene kommer så får man en grei treningsøkt :-D

Jostein

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav nicho » tor 02.02.2006 11:56

Danny The Dog aka Unleashed er en bra film, den er i samlingen min også ja :)

<Jeg spiller skjelden av mine proginale DVD filmer men lager backup'er som jeg spiller av.- Da fjerner jeg all reklame. Funker fett.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav Knopas » tor 02.02.2006 13:13

Skulle ikkje flygefilmane på Discovery slutte no når flyåret 2005 er ferdig?

Sorry offtopic men eg har verkeleg irritert meg over det.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]