teit "the grudge" forespørsel

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

teit "the grudge" forespørsel

Innleggav ameneon » lør 08.10.2005 17:18

noen som har the grudge på dvd som gidder å rippe ei mp3-fil med den lyden som "spøkelset" lager? tenkte jeg skulle ha det litt moro med dama og legge den inn som ringelyd på mobilen hennes uten at hun vet det. :)
Ja, jeg er slem. :)

Moderator
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Wackhy » tor 20.10.2005 14:16

hehe. Hadde faktisk samme planen selv ;) Skal se om kanskje jeg ordner det senere i dag. Men kan ikke love noe :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Fantomas » tor 20.10.2005 14:28

Den er på soundtracket, siste sporet. leeenge

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav ameneon » tor 03.11.2005 20:08

takk for tipset! :)

Moderator
medlem i 234 måneder
 

Innleggav iPal » tor 03.11.2005 20:26

Kan du si hva sportet heter? Evt. "Artist", hehe? Jeg er også sugen på dette. Fant ikke OST på iTMS, så så lenge de fortsatt har dårlig utvalg på de norske sidene, får man finne den andre steder. Man har i alle fall forsøkt være ærlig :-)

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Wackhy » fre 04.11.2005 9:56

Heter visstnok bare track 08. Er ikke sikker på artisten/komponisten. Er jo bare å søke det opp på google ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav EinarJ » fre 04.11.2005 16:31

Vel, OSet er en viktig faktor, PowerPC er for min del også litt vesentlig...

Virus på Windows er nevnt, det er en faktor, ettersom man faktisk må herje med å være påpasselig der, mens man kan sluntre unna i OS X.

Hva nettlesere angår, så har vi akkurat de samme nettleserene, med unntak av IE, som ingen bør bruke uansett. (Bruker folk fortsatt IE, wow)

Flash er ikke så treigt som det var, legg inn nyeste Flash-versjon fra Macromedia.

NRK NettTV er vel ett argument FOR Windows, men Windows Media er jo über-crap.

MÅ vi ha denne diskusjonen annenhver måned?

Ja, hvis du vil spille, kjøp deg en PC/Konsoll (Konsoll "just works").

Andre argumenter for Mac, er vel gjennomført og gjennomtenkt design fra A-Å, no rock left unturned there. Apple HIG er jo et godt eksempel på det. Hat ovenfor Windows er litt patetisk, det er jo tross alt bare et OS, dog, Windows XP i blå-skinn er butt-ugly.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav NuSkool » fre 04.11.2005 16:34

Lurer på om den skulle vært postet i Mac vs. PC tråden?? :rolls eyes:

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Loke » fre 04.11.2005 16:34

zpeidar skrev:Vel, OSet er en viktig faktor, PowerPC er for min del også litt vesentlig...

Virus på Windows er nevnt, det er en faktor, ettersom man faktisk må herje med å være påpasselig der, mens man kan sluntre unna i OS X.

Hva nettlesere angår, så har vi akkurat de samme nettleserene, med unntak av IE, som ingen bør bruke uansett. (Bruker folk fortsatt IE, wow)

Flash er ikke så treigt som det var, legg inn nyeste Flash-versjon fra Macromedia.

NRK NettTV er vel ett argument FOR Windows, men Windows Media er jo über-crap.

MÅ vi ha denne diskusjonen annenhver måned?

Ja, hvis du vil spille, kjøp deg en PC/Konsoll (Konsoll "just works").

Andre argumenter for Mac, er vel gjennomført og gjennomtenkt design fra A-Å, no rock left unturned there. Apple HIG er jo et godt eksempel på det. Hat ovenfor Windows er litt patetisk, det er jo tross alt bare et OS, dog, Windows XP i blå-skinn er butt-ugly.


Feil tråd kanskje? Denne skulle vel i Mac vs. PC? hehe... skjønte mindre når jeg leste denne tråden, og plutselig befant meg på en annen planet (les: win/mac flamewar)
medlem i 224 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]