Markedsføring av Internet Explorer:mac

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Markedsføring av Internet Explorer:mac

Innleggav Moldarin » tir 04.10.2005 21:59

Microsoft har som kjent de beste og mest kreative markedsføringsfilmene for produktene sine...

Et lite dykk i arkivet hos Microsoft.com kan avsløre et grusomt forsøk på å få folk til å legge inn Internet Explorer:mac.

Enjoy! ;)

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Driveren » tir 04.10.2005 22:02

Den linken virket ikke. i hvertfall ikke i Opera for windows. O:-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Moldarin » tir 04.10.2005 22:06

Driveren skrev:Den linken virket ikke. i hvertfall ikke i Opera for windows. O:-)

Jeg glemte en m, prøv igjen fra samme sted du. :) Bruker Opera 8.5 for Mac og ler meg skakk her... :p

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav andrenos1987 » tir 04.10.2005 22:10

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Did I make my point? :p

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Wolfgang » tir 04.10.2005 22:11

funket fint for meg. brukte Safari, men etter å ha sett filmen så bruker jeg IE

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Wolfgang » tir 04.10.2005 22:11

andrenos1987 skrev:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Did I make my point? :p

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Det var mildt sakt FAAN meg unødvendig!!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Driveren » tir 04.10.2005 22:15

Nå virket den. Den virket utmerket i Safari også. (kjeringa har rappet Macen.)

Filmen som produkt er jo meget bra. Tenker på animasjon og fremførelse av budskapet.

Når det gjelder sannhetsgehalten i det de sier så ligger den farlig nær null. Macan til møkka program som Ie 5.0 skal man lete lenge etter.

(Jeg er ihuga tillhenger av opera på begge plattformer.) O:-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Nooon » tir 04.10.2005 22:16

Tja. synes den var kul jeg :)

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav tactus » tir 04.10.2005 22:58

Husk at IE 5 til Mac er fem år gammel og var rimelig okey for sin tid. Interessant video, trodde den var ment ironisk først.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron