Hva er årets kinofilm?

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Hva er/blir årets kinofilm?

King Kong
23
14%
Star Wars
24
15%
Sin City
31
19%
The Aviator
6
4%
War of the Worlds
3
2%
Ray
2
1%
Batman Begins
6
4%
Mr. and Mrs. Smith
9
6%
Charlie og sjokoladefabrikken
21
13%
En annen...
36
22%
 
Antall stemmer : 161

Innleggav Spider_Jerusalem » søn 09.10.2005 1:19

Corpse Bride. Blir nok den beste / største kinoopplevelsen. :)

-SJ

PS: Ang. kino som taper penger; jeg hørte en annen argument en stund tilbake, hadde noe med for høye priser å gjøre ... :P
medlem i 236 måneder
 

Innleggav BareTom » søn 09.10.2005 3:34

Sin City er det beste til nå, mener da jeg.
medlem i 226 måneder
 

Innleggav TheX » søn 20.11.2005 16:57

skrammy skrev:Har trua på Drømmen om Narnia :) *gleder meg som en liten unge*

Det er faktisk Løven, heksa og klesskapet som kommer, ikke drømmen om Narnia.

Men har dere sett traileren? Så den i går før Harry Potter filmen på kino, den er sinnsykt bra! Ringenes Herre all over again!

9 Desember. Sett datoen av.

EDIT: Trailer

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav jp_tix » søn 20.11.2005 17:01

Vil anbefale alle å se "Skilpadder kan fly", som går nå for tida. Veldig, veldig bra film, som også får meg til å tenke på hvor utrolig fordummende alle de andre filmene som er nevnt i denne tråden faktisk er...
Sist endret av jp_tix den søn 20.11.2005 17:27, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav xsjadoo » søn 20.11.2005 17:03

det må jo definnitivt bli wallace and gromit da!!
den er sinnsykt festlig.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Fefas » søn 20.11.2005 17:08

Harry Potter og ildbegeret knuser alle. Drama og spenning i en litt mer moden verden av magi :).

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav TheX » søn 20.11.2005 17:11

Fefas skrev:Harry Potter og ildbegeret knuser alle. Drama og spenning i en litt mer moden verden av magi :).

Jeg er fullstendig enig! Filmen er fantastisk! *Gleder meg til film 5 og bok 7!*

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Incrediboy » søn 20.11.2005 17:14

Så war of the worlds på dvd i går... Og jeg må si makan til dårlig film er det leeeeenge siden siste jeg så...
Greit nok at dette har vært favorittboken til Steven hele hans liv,- men jeg hadde vært flau over å sette mitt navn bak en slik produksjon...


"No they are from somewhere else..."
"From where? From Europe....? "

...er en fin oppsummering av filmen

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Don Johan » søn 20.11.2005 17:24

Jeg synes Napoleon Dynamite er helt rå. Vet at den ikke har så mye mål og mening, men den er bare så utrolig morsom :-D

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Don Johan » søn 20.11.2005 17:29

Magnuc skrev:Corpse Bride?

http://corpsebridemovie.warnerbros.com/


Litt off topic kanskje, men er en artig artikkel i siste Mac Creative om hvordan Tim Burton satte sammen filmen i Final Cut Pro. Og dette uten at han hadde noe erfaring med Final Cut på forhånd. Ganske imponerende...

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Driveren » søn 20.11.2005 17:55

Har rukket å se tre filmer til siden forige innlegg. Men fremdeles er det ingen som har vært bedre en Der undtergang.


De kinesike filmene jeg har sett har vært bra og sære. Såg Syv sverd nå på onsdag, ikke så bra som tidligere filmer defra. O:-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Åge » søn 20.11.2005 18:38

Tror nok det blir NARNIA!!!

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav bleu » søn 20.11.2005 19:12

Don Johan skrev:Jeg synes Napoleon Dynamite er helt rå. Vet at den ikke har så mye mål og mening, men den er bare så utrolig morsom :-D


Den er nice, rene kultfilmen, men den har ikke gått på norsk kino vel.. er vel litt for sær for det.

For meg er årets filmer Harry Potter and the Goblet of Fire & The Lion, The Witch and The Wardrobe 8-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Don Johan » søn 20.11.2005 19:24

bleu skrev:
Don Johan skrev:Jeg synes Napoleon Dynamite er helt rå. Vet at den ikke har så mye mål og mening, men den er bare så utrolig morsom :-D


Den er nice, rene kultfilmen, men den har ikke gått på norsk kino vel.. er vel litt for sær for det.

For meg er årets filmer Harry Potter and the Goblet of Fire & The Lion, The Witch and The Wardrobe 8-)


Nei, Napolen Dynamite er en lavbudsjettfilm. Tror ikke de forventet at den skulle bli en så stor suksess som den ble. Jared Hess (Napoleon) fikk 1000 dollar for rollen sin også dro filmen inn 40 millioner dollar i USA =-O

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Caveman » søn 20.11.2005 19:32

Serenity !!! så denne på BIFF, utrolig bra. selv for de som ikke har sett serien (Firefly).

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]