Family Guy the movie

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Innleggav Magnuc » tir 02.08.2005 21:18

Synes alt dabbet litt av utover i sesong 3 og sesong 4 var egentlig ikke veldig bra..

Etter de sluttet å fokusere på Stewie forsøk på å drepe sin mor så var det egentlig ikke så mye som var morsomt lengere.. Ingen tvil om at det var Stewie som var hele greia.. Damn you all, Victory is mine!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav CreeVal » tir 02.08.2005 21:24

gard skrev:Må man ha sett serien for å kunne nyte/skjønne filmen?

Du bør vel helst det ja... Du trenger ikke se så mange episoder, men nok til at du skjønner Family Guy konseptet...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav hansi » tir 02.08.2005 21:37

gard skrev:Må man ha sett serien for å kunne nyte/skjønne filmen?



absolutt ikke.. hjernedød humor fra ende til annen, kjempe moro! :-D

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav åttitre » tir 02.08.2005 22:31

Nei! ;)
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Znooky » tir 02.08.2005 22:33

Family guy er jo konge :) Må se filmen :D
medlem i 224 måneder
 

Innleggav KayJay » tir 02.08.2005 23:52

skrammy skrev:Aha... venter på DVD'n av sesong 4! Men jeg kommer over denne lillte snutten:

http://waxy.org/random/video/family_guy_-_take_on_me.avi ;) var litt morsom! hehe... ( divx, så last ned og kjør den i VLC evnt.)

Ang. soundtracket tenkte jeg å kjøpe det forresten, er på play.com! Men vet ikke om det er et must...


"Soundtracket", for det er ikke soundtracket til filmen, er kanskje ikke et must - mer kuriosa for oss som virkelig liker dette. Det er temmelig grovt til tider, men jeg får følelsen av at det har blitt laget bare så Seth MacFarlane skal få synge ut av full hals, noe han gjør vanvittig bra.

"And they say Family Guy is smart humor" - Lois Griffin
medlem i 233 måneder
 

Forrige

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]