Kjøp av DVD på nett

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Innleggav Jokerman » fre 29.07.2005 20:03

play.com betaler ikke noe. men har hørt det samme, men jeg tror det var før. jeg har opplevd at kursen på pundet har gått opp etter jeg har bestilt, og vippet prisen såvidt over 200 kr og da ble det toll.

kjøper du en ENKELTTING (play deler opp pakkene, så du kan f.eks kjøpe 1000 dvd'er til 178 kr stykket) til over 200 kr, så stopper pakken opp i posten og den blir tollbelagt. og så vil jo posten ha litt også.
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Bayas » fre 29.07.2005 20:20

Jokerman skrev:jeg har opplevd at kursen på pundet har gått opp etter jeg har bestilt, og vippet prisen såvidt over 200 kr og da ble det toll.


Altså, det er jo Tollvesenets tolltakster som legger grunnlag for utregningen. Disse har langt lengre "varighet" enn den effektive kursen. Disse settes for én uke av gangen, men man ber jo litt om det hvis man bestiller i "slutten av uken" og verdien av pakken er helt i grenseland.. :rolls eyes:

Tollvesenets omregningskurser

Edit: Play.com er forresten helt gull! Kan også anbefale CDWow.com.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Polymorph » fre 29.07.2005 23:17

Play.com er fraktfritt. Må du betale toll kan du scanne toll "regningen" å sende dem den på (e)mail, så betaler de tilbake.

Ja, Play.com er GULL. De står for hva de står for.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Moldarin » fre 29.07.2005 23:28

Har du en sonefri avspiller er Amazon.com et godt alternativ (pga. den lave USD kursen). Frakten er ikke så værst heller.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav gulll » fre 29.07.2005 23:32

Eller http://www.amacon.com om du vil.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav msulland » lør 30.07.2005 0:55

medlem i 226 måneder
 

Innleggav Hawkeye » tor 11.08.2005 9:14

YesAsia.com var og ganske kjappe og billige, (mest asiatiske filmer da, men om du liker HK-filmer er det en storartet plass)... kjappe etter forholdene da de sendte filmen jeg bestile fra HK... var der på 4 eller 5 dager tror jeg... (ikke slik Apple ting at *det er større etterspørsel etter varen du ønsket, forventet levering + 2 uker)
medlem i 228 måneder
 

Innleggav viking » tor 11.08.2005 9:40

Polymorph skrev:Play.com er fraktfritt. Må du betale toll kan du scanne toll "regningen" å sende dem den på (e)mail, så betaler de tilbake.

Ja, Play.com er GULL. De står for hva de står for.


Gjelder det hvis du med vilje kjøper varer dyrere en 200 :-D
medlem i 227 måneder
 

Forrige

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron