Charlie og sjokoladefabrikken

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Charlie og sjokoladefabrikken

Innleggav Moldarin » man 18.07.2005 1:29

:D Flere enn meg som gleder seg til å se nyinspillingen av Roald Dahls "Charlie og sjokoladefabrikken" med Johnny Depp som Willy Wonka?

Så nettopp traileren og filmen ser kjempe morsom ut! Spesielt når Depp sier "Your really wierd."

Trailer (Bilde)
Kommer på kino i Norge 2005-09-16... Gleder meg! :wub:

Magnet lenker krever et p2p program som feks. LimeWire eller lignende og vil starte nedlastningen av filmen automatisk i ditt p2p program.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav iGreg » man 18.07.2005 1:36

Jeg gleder meg som en unge! Har sett den orginale innspillingen ørten ganger. Den nye filmen har en god del å leve opp til. Tips: se den første filmen med Gene Wilder før dere går på kino og ser den nye!

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » man 18.07.2005 10:28

Gleder meg som en unge! Tim Burton regisserer Roald Dahl med Johnny Depp i hovedrollen?

Kan det bli bedre? Leste at Burton hadde brukt flere millioner på å trene virkelige ekorn til nøtteknekking - han nektet å bruke dataanimasjon på dette. Tror det blir en kongefilm...

Du finner også alt av trailere under QuickTime hos Apple:

http://www.apple.com/trailers/wb/charli ... tefactory/
http://www.apple.com/trailers/wb/charli ... y/trailer/

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav HML » man 18.07.2005 10:46

Min barndoms favorittbok!
Dette blir fantastisk!
Traileren var fin den også.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Charlie og sjokoladefabrikken

Innleggav Znooky » tor 21.07.2005 12:56

Moldarin skrev::D Flere enn meg som gleder seg til å se nyinspillingen av Roald Dahls "Charlie og sjokoladefabrikken" med Johnny Depp som Willy Wonka?

Så nettopp traileren og filmen ser kjempe morsom ut! Spesielt når Depp sier "Your really wierd."

Trailer (Bilde)
Kommer på kino i Norge 2005-09-16... Gleder meg! :wub:

Magnet lenker krever et p2p program som feks. LimeWire eller lignende og vil starte nedlastningen av filmen automatisk i ditt p2p program.


Gleder meg, jeg også :) Den må jo bare bli bra...

Den kommer til Norge dagen før bursdagen min :) *hurra*

Var det Shrek som hadde premere på bursdagen min sist :P
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Audible » tor 21.07.2005 13:40

Den skal visst være sinnsykt bra. En kamerat av meg i Canada så den akkurat på kino. Gleder meg som en unge til den kommer til Norge ( akk så lenge til )
medlem i 235 måneder
 

Innleggav dibon » tor 21.07.2005 14:13

hehe, kan jo bli bra den :D synes den første var morsom jeg =)

Edit, så trailern nå! SER JO KNALL ut :D :D

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav bep0rz » tor 21.07.2005 14:53

Jeg skulle gjerne sett den, men tar meg ikke råd til kinobilletten (når man sikkert kan fikse den [filmen] på annet vis) som koster 90 kr.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav stine » søn 24.07.2005 15:55

sto på leicester square i london og så skuespillerne ankomme til førpremieren :-D fun fun..

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Dysleckticker » søn 24.07.2005 16:39

bep0rz skrev:Jeg skulle gjerne sett den, men tar meg ikke råd til kinobilletten (når man sikkert kan fikse den [filmen] på annet vis) som koster 90 kr.


dust
medlem i 236 måneder
 

Innleggav smacmac » søn 24.07.2005 16:48

Dysleckticker skrev:
bep0rz skrev:Jeg skulle gjerne sett den, men tar meg ikke råd til kinobilletten (når man sikkert kan fikse den [filmen] på annet vis) som koster 90 kr.


dust


På den måten han skriver det virker det som om det kan hende han ikke får skaffet filmen når det er noe han helt sikkert vil greie. o_O

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav KristofferG » søn 24.07.2005 16:49

Hm..Det hadde jeg ikke fått med meg.
Men self. skal jeg se den.
har lest boken 4 ganger:p

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Dysleckticker » søn 24.07.2005 20:06

smacmac skrev:
Dysleckticker skrev:
bep0rz skrev:Jeg skulle gjerne sett den, men tar meg ikke råd til kinobilletten (når man sikkert kan fikse den [filmen] på annet vis) som koster 90 kr.


dust


På den måten han skriver det virker det som om det kan hende han ikke får skaffet filmen når det er noe han helt sikkert vil greie. o_O


På måten han skriver det på, virker det ikke som han har hatt så mange norsktimer i løpet av skolegangen sin. Det han imidlertid insinuerer, er at billetten ikke er verdt 90 kroner når han lett kan 'fikse den filmen' på et annet vis, f eks laste den ned... Dét er hva jeg reagerte på. Om det ikke var hva vedkommende mente, så tar jeg tilbake hva jeg sa.
medlem i 236 måneder
 

Innleggav ull » man 15.08.2005 19:59

Jeg har sett den. Merkelig og syk film med litt annen story ( Bla.a. plottet med evighetstyggisen ) enn orginalen. Depp ser gal ut, og det er ellers mange funny karakterer. Ikke sitt og vent på hendelser fra den gamle filmatiseringen, mye er annerledes! Men morsom er den!
Skal ikke spoile mer.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Nikita » man 15.08.2005 20:09

stine skrev:sto på leicester square i london og så skuespillerne ankomme til førpremieren :-D fun fun..

:'(Du var heldig du :'(

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]