Veldig bra service hos Play.com

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Veldig bra service hos Play.com

Innleggav iPanda » tor 17.02.2005 15:25

Bestilte en DVD hos Play.com for noen uker siden som ikke kom frem. I går sendte jeg en mail og etterlyste forsendelsen. I dag fikk jeg svar med beskjed om at de skulle sende meg en ny (gratis) en og om jeg kunne være så snill å sende en tilbake om jeg mot formodning skulle ende opp med to. DET kaller jeg god service.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav bleu » tor 17.02.2005 15:30

Ikke noe nytt det :) En gang i tiden betalte de til og med momsen for deg om du skulle være så "uheldig" å bestille filmer for en verdi på mer enn 200 kroner.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav ask » tor 17.02.2005 16:07

Når de gir deg god service vil du (selvfølgelig) fortelle om det til andre (bl a her på forumet) noe som er god reklame for de. Så de tjener nok på å opprettholde et slikt service-nivå :wink:

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav mg2 » tor 17.02.2005 16:24

Dere har vel alle hørt at det er STOR sansynlighet for flertal på stortinget til ENDELIG og heve toll grensen fra 200 til 1000 og da blir det mye enklere og handle :D

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav TorbX » tor 17.02.2005 16:25

jeg entrer faktisk play.com nå.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav bleu » tor 17.02.2005 16:35

Hvis grensen går opp til 1000 da blir det storbestilling av tv serier og andre store bokser :D Frem til nå har det vært litt tungvint å besetille dyre bokser, må kjenne til hvilke butikker som bevisst merker pakkene med en verdi i din favør. Samtidig har butikkene i Norge blodpriser på bokser siden de vet at det er i realiteten kun filmer de konkurerer med importen på. Filmer er jo blitt så billig her til lands at det er utrolig mye bra du kan få for 99 kroner nå til dags. Selv nye filmer koster jo ikke mer enn 150 og oppover. Jeg husker når jeg begynte å kjøpe DVDer da betalte jeg nesten fire hundre kroner for en enkelt dvd. Konkurranse er flott :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav mg2 » tor 17.02.2005 16:42

Hovedgrunnen til at prisene går drastisk ned er fordi HD-Dvd er like rundt hjørne i USA og selskapene vil prøve å profitere så mye så mulig for at vi som forbrukere skal kjøpe de SAMME filmene båe 2 0g 3 ganger :?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav bleu » tor 17.02.2005 16:48

Det er nok en av grunnene ja, men først og fremst tror jeg prisfallet er fordi produksjonen og salget av DVD har eksplodert de siste årene og da går prisene ned. Men neste generasjon filmplater er rundt hjørnet ja. Men først må de jo finne ut om de skal satse på blue ray eller hddvd. Tror ikke så mange er interessert i to formater på markedet.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav G-Mac » tor 17.02.2005 17:21

mg2 skrev:Hovedgrunnen til at prisene går drastisk ned er fordi HD-Dvd er like rundt hjørne i USA og selskapene vil prøve å profitere så mye så mulig for at vi som forbrukere skal kjøpe de SAMME filmene båe 2 0g 3 ganger :?


Hva er en HD-Dvd??? :?

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav 2mass » tor 13.04.2006 2:08

neste generasjon dvd.. har 15 & 30GB kapasitet for hhv single layer og dual layer.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav Polymorph » tor 13.04.2006 8:39

Play.com ba meg scanne fortollingskvitteringen så skulle jeg få det refundert, da deres policy er at all levering er frakt- og tollfritt.

Play.com er bare supert.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Jaaaaa...

Innleggav freddjoh » tor 13.04.2006 11:25

mg2 skrev:Dere har vel alle hørt at det er STOR sansynlighet for flertal på stortinget til ENDELIG og heve toll grensen fra 200 til 1000 og da blir det mye enklere og handle :D


Ehm, tror du virkelig at en norsk regjering vil lempe på en eneste avgift? Denne maks prisen på 200 kr har bestått siden 70 tallet og kommer neppe til å heves i min leve tid. Regjeringa er litt for glad i pengene dine!

Men det hadde vært fint da!

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav BareTom » tor 13.04.2006 11:27

Den nye regjeringen sa at de skulle sette denne grensen høyere, men når de først kom i stolen så fant de ut at en høyere grense kunne være skadlig for norsk næringsliv. Så de ville ikke øke denne grensen alikevell.
medlem i 226 måneder
 

Innleggav dassen » tor 13.04.2006 11:36

Jeg er også veldig positiv til play.com.
Passerte tollgrensen men håpet den alikevel ville gå gjennom.
Det gjorde den, folkene hos Play hadde nemlig krysset av pakken som gift. Derfor tollgrensen hevet til 1000,-

:-D

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav BareTom » tor 13.04.2006 11:44

De har aldri krysset av ting jeg bestiller som gift.
medlem i 226 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]