Advarsel ang. Nextgentel

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Advarsel ang. Nextgentel

Innleggav nils-me » fre 13.05.2016 15:32

Dette er en advarsel til alle kunder av nextgentel! I dag ble mailadressen min som jeg er sterk avhengig av SLETTET, uten noen som helst grunn eller at jeg har gjort noe som kunne for forårsaket dette! Etter en time med support på chat fikk jeg tilbakemeldingenen "Vi får ikke gjenopprettet brukeren, men vi kan heller ikke se register for at denne er slettet fra vår side." og antyder at jeg har slettet den selv (selv om de har register på at jeg ikke engang har vært logget inn på min side hvor brukere administreres på flere måneder). Er dere avhengig av at mailen deres ikke plutselig kan bli slettet HOLD DERE UNNA NEXTGENTEL! Og nei, jeg har ikke sagt opp eller flyttet mitt abonnement som kunne vært årsak til at den ble slettet! Kundebehandler avslutter med å tilby 1 måneds kompensasjon, noe som ikke på noen vei dekker det tapet jeg vil ha med at adressen plutselig bare er slettet og avslutter med "Jeg kan ikke tilføye noe videre i denne saken. Videre behandling må gå gjennom en skriftlig henvendelse til firmapost@nextgentel.no"
medlem i 198 måneder
 

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron