Ønskeliste til jul!

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Ønskeliste til jul!

Innleggav eliot » tir 20.11.2012 20:22

Nå nærmer julen seg, og jeg har fått spørsmål om julegave ønsker, og trenger litt hjelp.
Jeg sliter, som mange andre med å ønske meg noe, og alle forslag hjelper.
Jeg har følgende utstyr:

iMac 27" mid 2011
Macbook Air 13 mid 2012
iPhone 4S
Apple TV

Enten accessories til disse eller andre tech gaver er det jeg ønsker meg først og fremst.
Jeg har tenkt litt på:

4TB ekstern HDD, 1TB er nesten full.
iPad Mini
Magic Trackpad

Kom med forslag og diskuter :)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Ønskeliste til jul!

Innleggav Lars A. Gundersen » tir 20.11.2012 21:18

Så du er, hva, 15-16 år, har nyere Apple-utstyr så det tyter ut av ørene, mener du ønsker deg mer tech-utstyr, men "sliter med å ønske deg noe", og du vil at vi skal hjelpe deg å finne på noe som du kan ønske deg?

Nei, uff, det er ikke lett å finne på noe som man kan ønske seg. Jeg sliter også med at jeg har alt, men jeg har allikevel en snikende følelse av at det er noe jeg kunne tenke meg å ønske meg, om jeg bare visste hva. Det er ikke det at jeg vet om et definitivt behov jeg har, da ville det vært lett å finne på noe. Det er mer at jeg kanskje sliter med å få alt det jeg eier allerede til å passe til noe behov.
Så kanskje er det et behov jeg ønsker meg! At noen kan komme med et forslag til et behov jeg kan fylle, og så noe tech-utstyr som kan fylle det. Genialt!

Uansett, nok om meg... beklager, jeg har ikke noe konkret forslag, men God Jul!

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Ønskeliste til jul!

Innleggav chb » tor 06.12.2012 10:41

Ønsk deg ski eller ullgenser. De har du i flere år, uten kompabilitetsproblemer og firmwareupdates.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Ønskeliste til jul!

Innleggav Dorkfish » tor 06.12.2012 12:05

Hva med å ønske deg en opplevelse. Kanskje en tur til et morsom sted sammen med kompiser? En ting er bare en ting. Opplevelser kan vare hele livet.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron