Jobbuke

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Jobbuke

Innleggav Torbjørn_Mac_4_Life_ » tor 01.11.2012 18:15

Hei :-)

Jeg la denne posten under snikksnakk, om det er feil kategori får admin fixe på det.

Jeg er 14 år, går i 9 klasse. Jeg skal ha jobbuke nå snart, og trenger noe tips til hva jeg kan jobbe med. Jeg innterresserer meg for mac, lyd, film, teknologi generelt egentlig. Vil ha noe i Bergen, helst sentrum. Forslag? :-)
medlem i 149 måneder
 

Re: Jobbuke

Innleggav Torbjørn_Mac_4_Life_ » lør 03.11.2012 20:04

Ingen? Virkelig ingen forslag? Tror dere det er mulig å få jobbet på eplehuset? :-)
medlem i 149 måneder
 

Re: Jobbuke

Innleggav i-Simen » lør 03.11.2012 20:20

Tviler sterkt på det, hvis du undersøker litt så ser du at de bare tar inn folk over 18-21 år, sjekk heller på varehus som Coop Obs, Toysrus etc.

Man får som regel ikke plukke av høyeste hylle når man er fjorten år gammel. ;)

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Jobbuke

Innleggav decathlon » lør 03.11.2012 22:43

Ta en telefon og hør! Veldig mange bedrifter er positive til å ta imot elever i arbeidsuken. Dette er jo ikke en ansettelse, men første smakebiten på arbeidslivet for mange. Selv fikk jeg muligheten til å være med som journalist når jeg hadde min arbeidsuke, i en fylkesdekkende avis sammen med en i dag kjent medieprofil. Utrolig lærerikt! Ta en tur rundt til de bedriftene du syns er interessante og fortell dem at du er interessert i faget, så tror jeg du vil få positive tilbakemeldinger. Lykke til!
medlem i 222 måneder
 

Re: Jobbuke

Innleggav Torbjørn_Mac_4_Life_ » søn 04.11.2012 15:07

Journalistikk var et godt forslag! Skal sjekke med lokalavisen :-)
medlem i 149 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron