Spore stjålet Ipad

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Spore stjålet Ipad

Innleggav puddingen » ons 12.09.2012 12:41

Er det noen mulighet til å spore en stjålet Ipad hvis den ikke har noen program ala "find my Ipad" installert eller er den tapt for alltid?
Grønn på dette her, men må jo spørre for å lære :)
medlem i 139 måneder
 

Re: Spore stjålet Ipad

Innleggav admin » ons 12.09.2012 12:48

Find My iPhone er en del av OSet på din iPad og er ikke et program som må installeres fra og med iOS 5. Hvis du har den slått på vil du kunne logge på med din AppleID på http://iCloud.com og der kan du søke opp iPaden.

Hvis du ikke har Find My iPhone slått på, er det dessverre ingen enkel måte å finne igjen din iPad på.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Spore stjålet Ipad

Innleggav puddingen » ons 12.09.2012 12:52

Hvor skal den slås på da? kan jo hende jeg har fått skrudd den på uten at jeg har tenkt over det.
medlem i 139 måneder
 

Re: Spore stjålet Ipad

Innleggav admin » ons 12.09.2012 13:33

Slås på under «iCloud» og deretter «Find My iPhone» under innstillinger.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Spore stjålet Ipad

Innleggav puddingen » tor 13.09.2012 7:05

Ok. Takk for svar. Jeg fikk en kollega til å hjelpe meg å prøve å spore den, men ikke noe resultat. Han mente dessuten at hvis man var litt mer enn middels interessert i tekniske ting, så kunne man gjøre noe med Ipaden så den ikke kunne spores.Noe hacking eller noe i den duren. Jeg hadde jo kodelås på den, så den er jo ikke brukbar sånn helt uten videre. Den må jo åpnes for at den skal kunne brukes....men det er kanskje ikke noe problem for de som vet hva de gjør.
medlem i 139 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]