Hjelp til hybelpimping!

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Hjelp til hybelpimping!

Innleggav rothaud » søn 15.01.2012 14:55

Hei, kjære Mac1 !

Hit har jeg kommet med alle mine sorger, så nå tenkte jeg å komme hit med en glede og!
Jeg har havnet i finalen i en konkurranse i Trondheim hvor jeg kan vinne møbler fra Ikea, utstyr fra HiFi-klubben og BSU-konto med Sparebank 1, samlet verdi 60.000,-!
Når arrangørene var på befaring i hyblene la representanten fra HiFi-klubben merke til mitt heller skrale/ikke-eksisterende oppsett for gode musikkopplevelser. Han lurte på hvorfor jeg som studerer musikkvitenskap ikke hadde noe fancy greier, og nevnte at de på HiFi-klubben hadde mye kult for macbrukere. Til det første kan jeg si at hos ei felejente går ikke budsjettet til teknisk utstyr, det går til mat, strenger og noter. Å se filmer og høre musikk på 13,3-tommers Mac er helt overkommelig student-situasjon, så lenge det er snacks i kjøleskapet.
Likevel, nå har jeg muligheten til å VINNE litt fancy-musikkopplevelse-utstyr til iPhone og Macbook, og jeg har fått blod på tann!
For å forhindre at denne teksten blir lengre enn den behøver går jeg rett på sak:
Jeg håper noen av dere her i Mac1-forumet også vil avse en 5er eller to og stemme på meg i PIMP min hybel-konkurransen, så kanskje jeg og kan legge ut noen bilder på "Mitt Oppsett"-tråden.. :P
Link til konkurransen:
http://www.adressa.no/forbruker/hjem/article1755456.ece
(trenger ikke se videoen altså, den er vannvittig klein...)

"PIMP D" til 2399 ! 8-)

Takk uansett!

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]