Siste fra forum - alltid mac1.no

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Siste fra forum - alltid mac1.no

Innleggav iRolf » ons 02.11.2011 14:50

Når jeg er logget inn er foruminnleggene i spalten "siste fra forum" alltid formuinnlegg fra mac1.no, uavhengig av hvilken nettside jeg er på, feks ipod1.no. Kan dette endres slik at jeg får "siste fra forum" til å være fra den siden jeg er inne på, og ikke bare fra mac1.no?

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Siste fra forum - alltid mac1.no

Innleggav admin » ons 02.11.2011 14:58

Du velger selv hvilke forum og kategori du ønsker å vise i siste fra forum under Innstillinger > Filtre for forum

Innstillingene finner du her ucp.php

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Siste fra forum - alltid mac1.no

Innleggav petrus764 » ons 02.11.2011 15:20

Det har vært en bug i flere år (?) på innstillingene der, da de resetter seg selv hele tiden. Jeg må flere ganger i uka gå inn og manuelt tilbakestille innstillingene, da jeg vil ha siste fra alle forum, ikke bare fra Mac1.

Likevel så forsvinner plutselig alt annet enn Mac1 titt og ofte, og jeg må inn og tilbakestille igjen.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Siste fra forum - alltid mac1.no

Innleggav ak » ons 02.11.2011 15:27

Ok, det er ihvertfall første gang det blir tatt opp av noen.

Har du noen formening om hva du gjør når det skjer? Er det etter at du logger inn på nytt? (Vi har ingen tidsstyrte oppgaver som endrer på brukerkontoene.)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Siste fra forum - alltid mac1.no

Innleggav petrus764 » ons 02.11.2011 15:53

Om det er når jeg logger inn på nytt eller ikke har jeg ikke tenkt over, men jeg bruker to forskjellige PCer som regel, dog, de har begge cookies som lagrer innloggingen.

Det kan hende at det skjer når jeg logger inn fra andre PCer, evt skifter PC. Skal teste nå.

EDiT: Jepp, der forsvant innstillingene når jeg logget inn på en annen PC. Ser kun siste fra Mac1 i topplisten nå. Ser ikke denne tråden her engang.

EDiT2: Og disse innstillingene ser ut til å vedvare, fordi nå når jeg logget inn på den PCen jeg opprinnelig skrev dette innlegget på, ser jeg fremdeles bare siste fra Mac1 i listen.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]