lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Sheik » ons 09.11.2011 19:38

Har gått på samme smellen selv på finn.no, men summen min var noe større en til dere, og jeg tror ikke det er Lene-Christin Reinertsen =(
Noen tips til å finne navn? Har kontonummeret og en google+ profil der det står navn, men kan jeg få bekreftet dette på noen måte? Vet også at det er Storebrand dette kontonummeret hører til.
Har liten tro på at navnet som står på mailen stemmer når h*n har brukt ulike navn når jeg har kontaktet denne personen.
Varen skal være sendt som brevpost, men det har gått rundt 15 virkedager nå, og pakken er ennå ikke kommet. Om noen vil hjelpe så send en pm =)

Brukerens avatar
medlem i 174 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav noc » tir 22.11.2011 21:30

hei. eg har visst havnet i samme sitvasjon som dere men vil bare gi beskje at hun bruker et nytt mobilnr og hun bruker gubben sitt mobilnr også så her er en liten opptatering på mobil.nr Jørn Rørhus gubben/kjæresten 94429310 og lene sitt er 41236885. eg er veldig forbanna for det var det vi hadde å bruke på julegave til vår sønn på snart 6 år
medlem i 149 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav shakrazj » fre 25.11.2011 1:49

samme greia.. 350,- NOK tapt. ikke mye, me er pissed.
er det staeste menneske som finnes, kommer til å forfølge henne gjennom rettsystemet - når ikke det frem bruker jeg andre metoder.

ta kontakt om det er noen som har en gruppeanmeldelse gående, evt annen informasjon å komme med

Leser du dette Lene, whoever you are? finner deg til slutt
medlem i 149 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav morgands » tir 29.11.2011 10:02

Gikk på samme smellen for 14 dager siden. Utrolig! Etter å ha kjøpt og solgt på Internet i over 10 år uten problemer møter man slim som dette.

Jeg har krevd pengene tilbake. Hvis ikke vil jeg politianmelde. Har også gratis advokat som jeg har tenkt å sette på saken om dette ikke fører frem. Er en prinsippsak for meg.

Til dere som har kontaktet TV2 Hjelper deg; har dere noen saksreferanse eller kontaktperson? Jo flere som henvender seg om samme sak jo bedre. Har også tenkt å ta en prat med forbrukerrådet.

Morgan
medlem i 149 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav McDaniel » ons 07.12.2011 21:55

Det er helt utrolig at noen kan være så simpel... Man blir lettere irritert over slikt.
Håper dere anmelder, da først kan det skje noe.. ikke hvis bare 1 gjør det.

Kjør på!

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav manfrotto » tir 17.01.2012 18:05

Hun er fremdeles aktiv.....fikk sms i dag ang. en annonse på finn.no. Luktet svindel, så jeg googlet på telefonnummeret. Hun bør anmeldes. Noen som blir med?
medlem i 182 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav nannamor » tir 24.01.2012 9:35

En ,for meg, positiv utvikling.
Fikk idag returnert pengene fra Lene Reinertsen.Så hun har gjort opp for seg med meg. :-)
medlem i 149 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Svindel » tor 15.03.2012 18:42

Jeg har og blitt lurt av Lene - Christin Reinertsen! Hun brukte samme fremgangsmåte som før. Hun svarte på en "ønsker kjøpt" annonse på Finn. Hun bruker et nytt mobilnr. 90245138 og hun bruker typen sin konto : og ber deg sette inn penger på kontonr. 1800.16.56.267 kontoen tilhører Jørn Rørhus. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hvilken bank dette er? Denne damen må stoppes!!!!
medlem i 145 måneder
 

lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav meridian1979 » tor 15.03.2012 20:57

Mye grums om nevnte personer å finne på nett: "FORLIKSKLAGE
Utdrag av forliksklage under behandling ved Forliksrådet i Ringsaker: Sak nr. F2010-126384. Klager: Advokat Jens Eirik Johnsen, Postboks 158,
2336 Stange, Org. Nr 00993518697. Klagemotpart: Lene-Christin Reinertsen og Jørn Rørhus. Sist kjente adresse: Berger Langmoensveg 10, 2380 Brumunddal. Klageren har tatt ut forliksklage mot klagemotparten med krav om betaling av kr. 101147,00 med tillegg av lovlige renter og omkostninger. Klagemotparten innkalles til rettsmøte
i forliksrådet 09.06.2011 kl. 09.00 i Ringsaker Kommune, Adm. Bygget, Furnesvn 28, 2380 Brumunddal. Klagemotparten pålegges å inngi skriftlig tilsvar til forliksrådet innen
14 dager før rettsmøtet om klagerens krav godtas eller ikke. Forliksklagen med pålegg om tilsvar og innkallingen kan hentes på forliksrådets kontor
i Nygata 22, 2381 Brumunddal.
På anmodning kan dokumentene bli sendt til klagemotparten på oppgitt
ny adresse.
Da klagemotparten ikke har kjent oppholdssted, skjer forkynningen etter domstolloven § 181. Forliksklagen med pålegg om tilsvar og innkalling regnes som lovlig forkynt 27.04.2011, etter å ha vært oppslått på rettsstedet i 4 uker. Uteblir klagemotparten fra rettsmøtet vil fraværsdom bli avsagt på grunnlag av klagerens fremstilling av saken."
medlem i 176 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » tor 22.03.2012 16:23

Hei! Jeg har også blitt lurt av Lene Reinertsen. Veldig synd at jeg ikke googlet navnet hennes før jeg innbetalte penger til kontoehun oppga: 1800 16 56267. Det er bare snakk om kr. 238,-, men skjønner jo at dama driver på i stor stil og det blir det jo penger ut av etter hvert. Felles anmeldelse er vel mulig?

Mail adr hennes er: lene.reinertsen@gmail.com... Kanskje noen kan finne ip.adr hennes?

Hun bor visst på Østre Toten, postnummer 2847 Kolbu. Født i 1980, samboer Jørn Rørhus.
medlem i 145 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav nuffelura » lør 24.03.2012 1:03

Jeg er en av de heldige som etter mye fram og tilbake klarte å få pengene tilbake. Men ser jo her at dama fortsatt holder på. Kanskje på tide å spre denne på facebook igjen

ADVARSEL!! Om du eller noen du kjenner handle på nett . En dame ved navn Lene christin Reinertsen svindler folk via ønskes kjøpt annonser på nett. Hun svar at disse tingen du er på utkikk etter har hun og får folk til å sette over penger mot at hun sender varen. Dette skjer ikke og hun er ikke lenger mulig å få tak i. Hun bruker tlfnr 41747090.Hun bruker et nytt mobilnr. 90245138 og hun bruker typen sin konto : og ber deg sette inn penger på kontonr. 1800.16.56.267 kontoen tilhører Jørn Rørhus. Kopier og del så denne damen blir stoppet ! Gjør det til en vane å søke opp på nett de man handler med,er det noe grums så kommer det opp . Kan spare mange for mye irritasjon og tapte penger!
medlem i 150 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » man 26.03.2012 18:48

Jeg har også blitt lurt av Lene Reinertsen. senest forrige uke. Dreier seg bare om kr 238,-, men det er forferdelig irriterende. Vi bør gå sammen og innlevere en felles anmeldelse.
torgrim skrev:Jeg har blitt lurt på finn.no og det er utrolig surt.

Lene-Christin Reinertsen tok kontakt på en "ønskes kjøpt" annonser for en ting av liten verdi. Siden beløpet var lite tok vi sjansen på å forhåndsbetale, men det kom ingenting i posten.

I mitt tilfelle var det snakk om under 200 kroner, ett tap vi kan klare, men det er utrolig irriterende at hun kan holde på på denne måten.

Når vi da begynte å snakke om dette i vennegjengen viser det seg at en veninne av min kone har blitt utsatt for akkurat samme trikset, fra samme person!
Siden to i samme omgangskrets, helt uavhengig av hverandre, har blitt rammet, tenker jeg at det sikkert er mange der ute som blir lurt. Denne personen kan ha en god "ekstrainntekt" på å svare på ønskes kjøpt annonser på ting til under 200 kroner, siden ingen gidder å ta det videre.

Derfor lurer jeg på om det er noen av dere mac1 lesere som har blitt lurt av Lene-Christin Reinertsen?

mvh
Torgrim
medlem i 145 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav ikeys » tor 29.03.2012 21:06

Takket været dette forumet og dere som orker å skrive om det har jeg idag IKKE blitt lurt av dette jævlige mennesket!

Jeg bruker mac. Beløpet var 300kr. Annonsen var ØNSKES KJØPT. Mob hennes var: 90245138
og email adressen: bekkevegen@hotmail.com
Hun kontaktet meg via SMS først. Sa hun hadde bamsen jeg ønsket å kjøpet men kunne ikke sende bildet. Dette stuset jeg over... Takket være en lur venninne som googlet fant vi dette med engang og jeg er super takknemlig og villig til å hjelpe dere med denne infoen om hun på noen som helst måte kan stilles for retten!!!

Mvh Ivana
medlem i 145 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » tor 29.03.2012 21:14

Hei og takk for info!!!!!! Det må jo kunne gå an å stoppe det menneske der! Ganske mange hun har lurt nå. Synes egentlig at Finn.no kunne anmelde henne!

ikeys skrev:Takket været dette forumet og dere som orker å skrive om det har jeg idag IKKE blitt lurt av dette jævlige mennesket!

Jeg bruker mac. Beløpet var 300kr. Annonsen var ØNSKES KJØPT. Mob hennes var: 90245138
og email adressen: bekkevegen@hotmail.com
Hun kontaktet meg via SMS først. Sa hun hadde bamsen jeg ønsket å kjøpet men kunne ikke sende bildet. Dette stuset jeg over... Takket være en lur venninne som googlet fant vi dette med engang og jeg er super takknemlig og villig til å hjelpe dere med denne infoen om hun på noen som helst måte kan stilles for retten!!!

Mvh Ivana
medlem i 145 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav ikeys » tor 29.03.2012 21:30

Helt enig, har noen vært i kontakt med Finn? Tenker selv jeg burde gå til politiet og snakke med dem selv om jeg ikke har blitt lurt. Klarer bare så vidt å holde meg fra å sende henne stygge meldinger altså. FY som jeg syns synd på henne!!!
Elisabeth1234 skrev:Hei og takk for info!!!!!! Det må jo kunne gå an å stoppe det menneske der! Ganske mange hun har lurt nå. Synes egentlig at Finn.no kunne anmelde henne!

ikeys skrev:Takket været dette forumet og dere som orker å skrive om det har jeg idag IKKE blitt lurt av dette jævlige mennesket!

Jeg bruker mac. Beløpet var 300kr. Annonsen var ØNSKES KJØPT. Mob hennes var: 90245138
og email adressen: bekkevegen@hotmail.com
Hun kontaktet meg via SMS først. Sa hun hadde bamsen jeg ønsket å kjøpet men kunne ikke sende bildet. Dette stuset jeg over... Takket være en lur venninne som googlet fant vi dette med engang og jeg er super takknemlig og villig til å hjelpe dere med denne infoen om hun på noen som helst måte kan stilles for retten!!!

Mvh Ivana
medlem i 145 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]