lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav peppermix » ons 25.04.2012 22:53

Haha hun har ikke vært på sykehuset.. hun var på hamar i går å har vært en tur på lygna i dag etter det je vet. ellers har dem begge vært hjemme stort sett hele tiden :P I see it!!
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Vesla84 » ons 25.04.2012 23:04

Samme her,I see it everyday ;)

Hva har dere gjort for å fått tak i denne dama? For nå kan jeg fortelle dere at det er veldig lett å få tak i henne nå....;) :-)
medlem i 143 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » tor 26.04.2012 9:50

DET ER FAKTISK LENE REINERTSEN SOM SKRIVER EN DEL AV KOMMENTARERNE HER INNE. VISER HVOR SYK HUN ER. HAR STOR GLEDE AV Å LURE FOLK OG KOSER SEG MED DET.

peppermix skrev:Haha hun har ikke vært på sykehuset.. hun var på hamar i går å har vært en tur på lygna i dag etter det je vet. ellers har dem begge vært hjemme stort sett hele tiden :P I see it!!
medlem i 145 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav peppermix » tor 26.04.2012 17:59

Noen som vet hva slags brukernavn hun bruker?
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav Elisabeth1234 » tor 26.04.2012 18:02

peppermix skrev:Noen som vet hva slags brukernavn hun bruker?




peppermix kanskje? :-*
medlem i 145 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav peppermix » tor 26.04.2012 18:31

Nei det er garantert feil. det kan vesla bekrefte.. sender du meg pm så kan du få se hvem je er via min fac side..
medlem i 144 måneder
 

Re: lurt av Lene-Christin Reinertsen??

Innleggav bohmian » fre 04.05.2012 22:39

Jeg kjøper og selger masse på nett . Vet ikke om hun er en av de jeg har blitt lurt av , kan ikke si jeg har lest navnet hennes før jeg leste advarselen på FB , FORSTÅR ikke at folk vil gjøre seg til kjeltring !! Jeg er supernøye når jeg selger selv , sier fra når pengene er på konto , sier fra når pakken er sendt , sendes det med A eller B post så scanner jeg kvitteringen selvom den ikke er sporbar når man ikke bruker Norgespakke , så ser den som har kjøpt at pakken er sendt ! Om jeg kjøper på finn eller selger , så selger eller kjøper jeg ALDRI utenom finn,no sin garanti - den fungerer så bra , og da er begge parter sikret pengene sine :) Veldig trist over dere som har opplevd henne , veldig irriterende og miste penger , det er å stjele uansett beløp , en prinsipp sak som en sa her .
medlem i 143 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron