Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Dine tre nespressofavoritter?

Arpegggio
5
33%
Capriccio
0
Ingen stemmer
Cosi
0
Ingen stemmer
Dulsão do Brasil
1
7%
Indryia from India
0
Ingen stemmer
Livanto
0
Ingen stemmer
Ristretto
4
27%
Roma
3
20%
Rosabaya de Colombia
2
13%
Volluto
0
Ingen stemmer
 
Antall stemmer : 15

Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Innleggav iPanda » tor 08.10.2009 12:42

Blant mac-entusiaster regner jeg med det er en del kaffenerder også, i dette tilfellet nespressonerder. Hva er dine favoritter blant espressovariantene (lungo og decaf utgår ettersom det bare er mulig med 10 alternativer) Og nei, alternativet "jeg lager ordentlig espresso i min rancilio, Nespresso er bare teit og dårlig og fører til uren hud og akne" er ikke med :-)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Innleggav admin » tor 08.10.2009 14:29

Uten tvil arpeggio :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Innleggav segrov » tor 08.10.2009 15:13

Med mindre du tar med «jeg lager ordentlig espresso i min rancilio, Nespresso er bare teit og dårlig og fører til uren hud og akne», forblir jeg en sofavelger...
medlem i 249 måneder
 

Re: Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Innleggav iPanda » tor 08.10.2009 17:18

hehe... glad i rancilio jeg også men må innrømme at jeg er ganske så glad i nespresso, så enkelt og absolutt tilfredstillende til tross for sine svakheter. heller en helt ok nespresso enn en dårlig tilbredt espresso i maskin til 6000 :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Innleggav iPanda » man 12.10.2009 12:44

Var visst ikke så mange her som drikker nespresso eller kanskje denne tråden forsvinner litt i mengden helt nede på listen. Jeg tar meg en risretto i stedet :-)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Innleggav turimblar » man 12.10.2009 13:12

Dama og jeg kjøpte en Nespresso-maskin på 2-årsdagen vår for noen måneder siden. Faktisk er jeg mest fornøyd siden jeg ikke trenger "å styre så mye" for å få meg en ganske god kaffe.
Jeg liker å bare skru på, skylle gjennom en gang for gammel smuss og samtidig forvarme koppen, så sette i patronen ( Bullet of Choice 8-) ), og deretter nyte; spesielt på morgenen når jeg har liten tid for jeg drar på jobb. Det både lukter og smaker godt :-)
medlem i 228 måneder
 

Re: Nespressofavoritter (ikke lungo og decaf)

Innleggav turimblar » tor 31.03.2011 13:25

Bumper denne tråden litt.

Er det noen som vet om man kan få tak i en liten plakat, evt har et godt bilde, hvor man ser en oversikt over standard-smakene med styrke og evt annen info?
Jeg har undersøkt litt rundt på nettet og spurt i Nespresso-sjappa i Oslo, men har ikke funnet helt det jeg var ute etter.
Tenkte meg en praktisk greie til å henge på innsiden av et kjøkkenskap for rask referanse når vi har gjester som lurer.

Jeg tok et bilde selv av innsiden av en boks, og la til noe fra et annet bilde, som får duge inntil noe annet dukker opp.

Bilde

Her link til litt større versjon hvis du ønsker laste den ned:
http://www.mediafire.com/?qbg19qxfy170j
medlem i 228 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron