Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav dirtyd » fre 18.09.2009 20:02

Cyber skrev:Heisann =)

Tusen takk for flotte guider, virkelig til stor hjelp når man først skal gjøre detta :-)

Men liten oppdatering her (tror jeg)

IKKE oppdater til iTunes 9.0 da funker ikke giuden din lengre (søkt på nettet etter svar om dette, alle sider nevner at iTunes 9.0 sperrer muligheten for å jailbreake 3GS) :(

Men du har kanskje en vei utenom detta og ???

Uansett, danke!!!! :D

Cyber

[edit]
Dette gjelder kun for å hente ut ECID IBSS IBEC.
[/edit]


Ja, jeg kjøpte iPhone i dag selv og heiv meg på den guiden. Men det ble full stopp når Itunes tvinger meg til å oppdatere til 3.1 når jeg skal hente IBSS IBEC informasjonen. ECID var ikke problematisk derimot. Jeg hiver inn en eldre iTunes og ser om det hjelper. Hvis ikke så venter jeg bare litt til det kommer en skikkelig løsning
medlem i 174 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav Raggar.Lars » ons 23.09.2009 20:13

Skal punkt "E" være borte fra opplåsings guiden for iphone 3G med redsnow?

Eller hva skjer?
medlem i 193 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav Raggar.Lars » tor 19.11.2009 23:30

Har oppdatert min 1g iphone til 3.1.2 nå uten problem.

Men når jeg prøver å oppdatere 3G søppla til mor mi som er kjøpt norge så får jeg ikke dekkning eller noe som helst etter oppdatering. Får heller ikke låst opp simkortet hennes(som har pin kode)..

Går forbi med mitt kort, men null dekning da heller..
medlem i 193 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav zuave » man 14.12.2009 1:02

Har akkurat gjort en helt problemfri oppgradering, rett fra versjon 1 til 3.1.2 på en 1gen iphone. Takker og bukker og neier for grunding jobb med denne guiden!! Til stor hjelp! :-)
medlem i 171 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav ocwh » tor 28.01.2010 19:34

Er tips: Skriv dette også øverst på guiden, så slipper en del å kjøre igjennom guiden fånyttes slik jeg nettopp gjorde i et desperat forsøk på å unlocke min 3.1.2 3G.
"Hvis du har en iPhone som kommer ifra fabrikk med firmware 3.1 (eller høyere) - eller du selv har oppdatert til en høyere versjon av Apple's offisielle firmware direkte i iTunes, så er det IKKE (pr. dato) mulig å simkortopplåse disse (ultrasn0w)."
-eller mulig jeg ikke leste nøye nok når jeg satte igang...
medlem i 183 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav sveinsa » tor 11.03.2010 15:15

Takk!

Denne guiden berga meg fra HTC-H****** ved portering fra Netcom til Telenor på jobben.
At ikke alle arbeidsgivere kan ta til vettet og legge Iphone inn under standardtelefoner....
medlem i 168 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav guss1 » tir 04.05.2010 20:24

Etter en rekke mislykkede forsøk på å oppgradere fra 1.1.4 på min stasjonære PC med Windows XP Prof, prøvde jeg guiden på en laptop med Windows 7 -> helt problemfritt :-)

Hjertelig takk :-)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav oyvind0402 » ons 14.07.2010 23:48

skulle gjerne donert noen kroner, men er bare 12 :/

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav senderos » man 25.10.2010 15:21

Supert jobba, geircito!

Kjem det til å kome ein guide for PwnageTool igjen, no som ein kan oppgradere FW utan å oppgradere baseband? Eg ser sidene dine refererer til L1merain, men den gjer jo ikkje dette.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav interbal » ons 01.12.2010 19:55

Disse guidene ligger jo ute på nettet fra før.Eneste han har gjort er å oversette de.
Det er jo ikke han som lager jailbreaking til iphone.Hvorfor Donere?
medlem i 192 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav geircito » ons 01.12.2010 20:12

Alle mine guider på iFon1.no er laget av meg selv fra bunnen av, testet ut av meg selv på mine egne iPad/iPhone's - hvilket også står å lese i mine guider. Ingen oversettelse her nei :-)
Selve opplåsingsverktøyene er ikke laget av meg, men av DevTeam m.fl. - hvilket også står å lese i mine guider.
Donering er frivillig, det ligger i selve ordet...:-)

En annen ting er at det ER noen som har kopiert mine guider og proklamert at det er "sine" guider.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav locojapz » søn 02.01.2011 2:24

Brukte denne til å jailbreake iphone 2G, hadde "aldri" klart det uten deg. :-P
Dere som bruker denne guide fra denne karen, doner noen kr til Geircito!!! :bitchin:
Det har jeg gjort 8-)
medlem i 159 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav xanyou » man 06.02.2012 12:31

Hei!

Prøvde denne grafisk operatørlogo på min ikkje jailbreakede 4S med netcom/tele2 som operatør og dette fungerte ikkje.

ser du skriv i guiden at: NB: gjelder KUN med N NetCom eller N Telenor som nettverkoperatør!

Men eg har Tele2 som bruker Netcom sitt nett og dette viser på min telefon der det står Operatør, vil det dermed ikkje fungere??
medlem i 167 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]