Poker på Internett

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Poker på Internett

Innleggav Wallyday » man 23.01.2006 13:18

Hvorfor må mac brukere spille på egne pokerrom på nettet. Hva er det som gjør at PC-brukere og Macere ikke kan spille sammen? Og er det noen som vet om noe bra pokerrom for macere bortsett fra Pokerroom?

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav G4 » man 23.01.2006 13:39

Slapp av, om noen måneder er det ikke mulig å spille poker om penger på nett!

Norge følger etter de andre eu landene.

;)

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Paperboy » man 23.01.2006 13:48

... og takk og lov for det. Makan til nyrik-fjotteri skal du lete lenge etter. Øk skattene til folk flest, sier nå jeg, hvis det er dette vi skal svi av lønnene våre på.

Poker på nett er nesten like fjottete og harry som golf.

Her er min egen misforståtte status-symbol-historieoversikt:

1) 1985-1992: Mobiltelefonen. Men plutselig hadde alle mobiltelefon.
2) 1992-1996: Båt og båtliv. Men plutselig var båt blitt normalt.
3) 1996-1999: Hytte og friluftsliv. Men plutselig var hytte allemannseie.
4) 1999-2002: Golf. Men plutselig var alle medlemmer av en golfklubb.
5) 2002-2005: Dyre viner og dyr mat. Men plutselig var bestillingsutvalget på Vinmonopolet blitt basisvare, og gongbaokylling og korriandermarinert lamakjøtt dukket opp på Kiwi.
6) 2004-2005: Oppussing av leiligheten. Men så begynte også naboen å pusse opp.
7) 2005 --> : Poker på nett. Men nå gjør alle snart det.

Hva blir det neste fjotteri vi holder på med?
Sist endret av Paperboy den man 23.01.2006 13:52, endret 2 ganger.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav gulll » man 23.01.2006 13:49

Finn en pokerside som har en javaklient, det fungerer flott. Betsson er den eneste jeg kommer på i farta..

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav limbo » man 23.01.2006 13:57

Paperboy skrev:... og takk og lov for det. Makan til nyrik-fjotteri skal du lete lenge etter. Øk skattene til folk flest, sier nå jeg, hvis det er dette vi skal svi av lønnene våre på.

Poker på nett er nesten like fjottete og harry som golf.

Her er min egen misforståtte status-symbol-historieoversikt:

1) 1985-1992: Mobiltelefonen. Men plutselig hadde alle mobiltelefon.
2) 1992-1996: Båt og båtliv. Men plutselig var båt blitt normalt.
3) 1996-1999: Hytte og friluftsliv. Men plutselig var hytte allemannseie.
4) 1999-2002: Golf. Men plutselig var alle medlemmer av en golfklubb.
5) 2002-2005: Dyre viner og dyr mat. Men plutselig var bestillingsutvalget på Vinmonopolet blitt basisvare, og gongbaokylling og korriandermarinert lamakjøtt dukket opp på Kiwi.
6) 2004-2005: Oppussing av leiligheten. Men så begynte også naboen å pusse opp.
7) 2005 --> : Poker på nett. Men nå gjør alle snart det.

Hva blir det neste fjotteri vi holder på med?


AMEN broder AMEN

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav roger_hj » man 23.01.2006 14:08

Paperboy skrev:... og takk og lov for det. Makan til nyrik-fjotteri skal du lete lenge etter. Øk skattene til folk flest, sier nå jeg, hvis det er dette vi skal svi av lønnene våre på.

Poker på nett er nesten like fjottete og harry som golf.

Her er min egen misforståtte status-symbol-historieoversikt:

1) 1985-1992: Mobiltelefonen. Men plutselig hadde alle mobiltelefon.
2) 1992-1996: Båt og båtliv. Men plutselig var båt blitt normalt.
3) 1996-1999: Hytte og friluftsliv. Men plutselig var hytte allemannseie.
4) 1999-2002: Golf. Men plutselig var alle medlemmer av en golfklubb.
5) 2002-2005: Dyre viner og dyr mat. Men plutselig var bestillingsutvalget på Vinmonopolet blitt basisvare, og gongbaokylling og korriandermarinert lamakjøtt dukket opp på Kiwi.
6) 2004-2005: Oppussing av leiligheten. Men så begynte også naboen å pusse opp.
7) 2005 --> : Poker på nett. Men nå gjør alle snart det.

Hva blir det neste fjotteri vi holder på med?





Bra vinkling påinnlegg!
medlem i 229 måneder
 

Innleggav roger_hj » man 23.01.2006 14:09

Betson og pokerroom.
medlem i 229 måneder
 

Innleggav olebole » man 23.01.2006 14:30

LOL.
Du var nå litt nysgjerrig selv Paperboy ;)

Linken over svarer også på hovedspm. i denne tråden

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Paperboy » man 23.01.2006 14:31

olebole skrev:LOL.
Du var nå litt nysgjerrig selv Paperboy ;)

Linken over svarer også på hovedspm. i denne tråden


LOL! Hahaha. Jeg innrømmer at jeg var nysgjerrig, men jeg tok en verdivalg til slutt. Takk for det.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav olebole » man 23.01.2006 14:33

:)

Du tapte hundringsen din altså? ;)

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Jalmar » man 23.01.2006 14:40

Jeg bruker Centrebet (funker ikke med mac), så jeg spiller lite poker. De få gangene jeg gjør det bruker jeg PokerRoom.

Men EuroPoker skal visst funke med mac. Her laster du ned software også, så du slipper en dårlig java-versjon. Men jeg har altså ikke prøvd det selv.

EDIT: Var visst bare java dette også... :-(
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Wolfgang » man 23.01.2006 15:04

Paperboy skrev:... og takk og lov for det. Makan til nyrik-fjotteri skal du lete lenge etter. Øk skattene til folk flest, sier nå jeg, hvis det er dette vi skal svi av lønnene våre på.

Poker på nett er nesten like fjottete og harry som golf.

Her er min egen misforståtte status-symbol-historieoversikt:

1) 1985-1992: Mobiltelefonen. Men plutselig hadde alle mobiltelefon.
2) 1992-1996: Båt og båtliv. Men plutselig var båt blitt normalt.
3) 1996-1999: Hytte og friluftsliv. Men plutselig var hytte allemannseie.
4) 1999-2002: Golf. Men plutselig var alle medlemmer av en golfklubb.
5) 2002-2005: Dyre viner og dyr mat. Men plutselig var bestillingsutvalget på Vinmonopolet blitt basisvare, og gongbaokylling og korriandermarinert lamakjøtt dukket opp på Kiwi.
6) 2004-2005: Oppussing av leiligheten. Men så begynte også naboen å pusse opp.
7) 2005 --> : Poker på nett. Men nå gjør alle snart det.

Hva blir det neste fjotteri vi holder på med?


Dette må i såfall være dine misforståtte status-symbol...

Men tilbake til pokeren, for det første så er det helt frivillig om du vil spille eller ikke.
Dette er underholdning/sport/hobby eller hva du nå vil kalle det, for mange. Hvis noen vil holde på med det så må det være opp til dem.
Skjønner ikke helt alt dette oppstyret rundt pengebruker og folk som spiller seg fra gård og grunn..
Ja det skjer, men skal man forby dette bare på grunn av at noen ikke klarer å kontrollere seg?
Hvorfor skal jeg bli nektet å spille noen hundre kroner på poker hvis det skulle være ønskelig...

Er det noe som skal gjøres for å forhindre spilling så bør vi ta en titt på spilleautomatene og ikke minst alle reklamen for tipping.

Tilbake til de får som spiller seg fra gård og grunn, det finnes ekstremtilfeller i nesten all aktivitet vi har her i livet.
Skal man forby bilkjøring pga at noen kjører som et helvete? Eller alkohol, for mange liv ødelegger den i løpet av året? Og røyk, ikke minst....!!

La pokeren leve, men prøv heller å få den under mer kontrollerte tillstander.. Så vi ikke må ty til tjenester levert fra England....

Edit: Paperboy: slik situasjonen er nå så går mesteparten av pengene vi taper til utlandet. Dermed får vi redusert inflasjonen her til lands. Og staten kan redusere litt på den høye skatten som også er til for å holde inflasjonen nede.
Dermed, kan du som ikke spiller poker, nyte godt av en litt lavere skatt.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav ridder7 » man 23.01.2006 15:16

alt for å ikke svare på den han faktisk lurer på?

Slapp av, om noen måneder er det ikke mulig å spille poker om penger på nett!

Norge følger etter de andre eu landene.

Du utaler deg om noe du tydligvis ikke har det minste greie på--

til trådstarter:
Hvis du skal spille poker på mac har du 2 alternativer:
1. Spille i browsern, med java klienter. Her kan du velge mellom pokerroom, betsson, betonbet osv. OBS! Alle disse er i samme nettverk.
Tror også http://www.888.com har javaklient, men hos meg stopper den alltid midt i loadinga.
Det er likvell ÈN side som har egen pokerklient for mac. og det er http://www.fulltiltpoker.com . Jeg har netopp lasta den ned, så har ikke fått prøvd den ut noe særlig, men fulltiltpoker er et ganske kjent pokersted.

2. Du kan skaffe deg vitualPC som lar deg innstalere windows på macen. Da får du et vindu med windows i, hvor du kan spille poker.

lykke til

p.s, trenger du rakedeal på fulltiltpoker kan du PM meg før du lager konto

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Poker på Internett

Innleggav joneri » man 23.01.2006 15:25

Wallyday skrev:Og er det noen som vet om noe bra pokerrom for macere bortsett fra Pokerroom?


Og så har du holdempoker. Tror de bruker samme java-klient som Betsson.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav limbo » man 23.01.2006 16:54

elad skrev:
Paperboy skrev:... og takk og lov for det. Makan til nyrik-fjotteri skal du lete lenge etter. Øk skattene til folk flest, sier nå jeg, hvis det er dette vi skal svi av lønnene våre på.

Poker på nett er nesten like fjottete og harry som golf.

Her er min egen misforståtte status-symbol-historieoversikt:

1) 1985-1992: Mobiltelefonen. Men plutselig hadde alle mobiltelefon.
2) 1992-1996: Båt og båtliv. Men plutselig var båt blitt normalt.
3) 1996-1999: Hytte og friluftsliv. Men plutselig var hytte allemannseie.
4) 1999-2002: Golf. Men plutselig var alle medlemmer av en golfklubb.
5) 2002-2005: Dyre viner og dyr mat. Men plutselig var bestillingsutvalget på Vinmonopolet blitt basisvare, og gongbaokylling og korriandermarinert lamakjøtt dukket opp på Kiwi.
6) 2004-2005: Oppussing av leiligheten. Men så begynte også naboen å pusse opp.
7) 2005 --> : Poker på nett. Men nå gjør alle snart det.

Hva blir det neste fjotteri vi holder på med?


Dette må i såfall være dine misforståtte status-symbol...

Men tilbake til pokeren, for det første så er det helt frivillig om du vil spille eller ikke.
Dette er underholdning/sport/hobby eller hva du nå vil kalle det, for mange. Hvis noen vil holde på med det så må det være opp til dem.
Skjønner ikke helt alt dette oppstyret rundt pengebruker og folk som spiller seg fra gård og grunn..
Ja det skjer, men skal man forby dette bare på grunn av at noen ikke klarer å kontrollere seg?
Hvorfor skal jeg bli nektet å spille noen hundre kroner på poker hvis det skulle være ønskelig...

Er det noe som skal gjøres for å forhindre spilling så bør vi ta en titt på spilleautomatene og ikke minst alle reklamen for tipping.

Tilbake til de får som spiller seg fra gård og grunn, det finnes ekstremtilfeller i nesten all aktivitet vi har her i livet.
Skal man forby bilkjøring pga at noen kjører som et helvete? Eller alkohol, for mange liv ødelegger den i løpet av året? Og røyk, ikke minst....!!

La pokeren leve, men prøv heller å få den under mer kontrollerte tillstander.. Så vi ikke må ty til tjenester levert fra England....

Edit: Paperboy: slik situasjonen er nå så går mesteparten av pengene vi taper til utlandet. Dermed får vi redusert inflasjonen her til lands. Og staten kan redusere litt på den høye skatten som også er til for å holde inflasjonen nede.
Dermed, kan du som ikke spiller poker, nyte godt av en litt lavere skatt.


Jeg tar tilbake det jeg sa i stad etter og ha lest posten til elad... SUPER BRA INNLEGG ELAD... streetcred for det :-p

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Neste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron