Skumleste film?

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Skumleste film?

Innleggav HyggeligKar » lør 05.11.2005 1:47

Jeg kjenner mange som mener The Shining er verdens skumleste film.

Hva mener dere? Hvilken film har satt MEST støkk i dere? 8-)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav geagle » lør 05.11.2005 1:50

vet ikke.. the Fog ser ut som om kan være litt skummel.. Slither som selv påstår det er verdens nye skumleste film ser bare patetisk ut.

jeg er barnslig nokk til å bli litt skremt av begynnelsen i Boogeyman :-!

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav HyggeligKar » lør 05.11.2005 2:02

Det er GANSKE mange ekle scener i The Shining, det er en genial film!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav heggelund » lør 05.11.2005 2:08

ALIEN

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav spurven » lør 05.11.2005 2:14

Noen som har sett trailern til Fog.. Tror den kan bli kanske niffi..
eller Saw 2..

Dette ser ut som to filmer med litt skvette scener.. men min favoritt sjanger er Trillere..

Å der er M.Nigth. Shyamalan kongen..

Så kan jo ingen ta fra Niclas Cage en utrolige rolige og gode skuspiller prestasjonen han viser.. Johnny Deep er også ganske god..

Havnet litt "off topic" der.. men syns jeg kunne ta det med :D

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Sonic » lør 05.11.2005 2:15

The Shining er den perfekte skrekkfilm mener nå jeg. Men jeg syns "1 ubesvart anrop" var helt jævlig! :-!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav ull » lør 05.11.2005 2:22

Av en syk grunn satt Shyamalans "Signs" skikkelig støkk i meg. Det var helt jævlig med alien'en som kom i hagen på barnebursdagen. Det er min skumleste opplevelse med skrekkfilm (og jeg har sett mange).

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav WZot » lør 05.11.2005 2:38

En koreansk film som heter "Phone" er ganske skummel. ^_^

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Mars » lør 05.11.2005 2:55

...elsker såkalte skumle filmer - synes ikke det er så veldig skummelt, igrunn - men en film som het The Island var, kanskje ikke direkte skumlest men voldsomt ubehagelig. Fiskekroker er skumlere enn høygafler. Dog, det var vel skummelheten du undret på, og da er Motorsagmassakren sett første gang litt skummel å se på, alene i et stort hus - øde - langt ute på landsbygda, og det er natt og høst - og skummelheten topper seg betraktelig hvis man så går til sengs med ulåst, halvåpen ytterdør. Moaahahaa :devil:



ð

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Macca » lør 05.11.2005 3:20

Sonic skrev:Men jeg syns "1 ubesvart anrop" var helt jævlig! :-!
Jeg elsker skumle filmer. Digget å se Chakushin Ari (1 ubesvart anrop) på kino. Folk satt og hylte og skrek. Jeg satt og smilte. Jeg har en tendens til å smile konstant når jeg ser skumle filmer.
:-)
Jeg blir aldri ordentlig redd, men jeg kan skvette litt av og til. Jeg så The Ring 1 og The Ring 2 og 1 Ubesvart Anrop på kino, og den stemningen man får i en fullsatt kinosal på en så skummel/ekkel/syk film er etter min mening ubetalelig. Filmene blir ikke i nærheten like skumle når man ser dem hjemme, sammen med en eller to kompiser.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav bleu » lør 05.11.2005 4:33

Syntes ikke The Shining var så ille, men Exorcisten styrer jeg unna den dag i dag :-) Det kan være litt av et kick å se skikkelig skumle filmer spesielt hvis du gjør litt ut av det, får huset for deg selv, åpner litt vinduer og slår av alt lys mens vinden blåser og setter deg til rette midt i et stort rom for å se. DA er det ekkelt da..

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Mac4me » lør 05.11.2005 9:38

Enig med trådstarter, Shining er skummel, men jeg skal innrømme at jeg skvatt et par ganger under siste episode av Lost :-P

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Polymorph » lør 05.11.2005 10:23

The Shining er da ikke videre skummel?

Med mindre de har laget en nyere versjon av den?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Mac4me » lør 05.11.2005 10:35

Polymorph skrev:The Shining er da ikke videre skummel?

Med mindre de har laget en nyere versjon av den?


Hehe... Hvor gammel er du? Under 20 tenker jeg, ikke dumt det, men du lever i en annen verden :-P

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Arne-Daniel » lør 05.11.2005 12:40

Synes heller ikke The Shining er det verste jeg har sett. Er enig med ull. Fikk litt sjokk når den alienen passerte. Tror det har noe med reaksjonene personene i filmen fikk.

Men. Jeg har aldri sittet så konstant vettskremt som når jeg så The Grudge på kino. Et øyeblikk satt jeg og tenkte på hvilket ansvar kinoen hadde hvis gjestene skulle dø av sjokk :P
medlem i 226 måneder
 

Neste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]